Hoi meiden, Ik ben vandaag 5 dagen overtijd en heb sinds vorige week al een paar testen gedaan. Telkens met (volgens mij) een negatief resultaat. Daarnet een test gedaan van zwanger en kids en die was opnieuw negatief en heb dan maar een test gedaan van CB met conceptie-indiecator en die heeft aan dat ik 1à2 weken zwanger ben!!!! Wat moet je er nu van denken? iemand ervaring?
het kan zijn dat de zwanger en kids meer hcg nodig hebben dan die cb test dus ik denk dat je gewoon zwanger bent
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als de CB het zegt dan mag je er zeker wel vanuit gaan dat je zwanger bent!! Ik teste met de KV 2 voor 5 negatief en met dezelfde CB digi Positief
Ik had gisteren getest van KV 2v5 en die waren ook negatief en voelde me superzwanger... dat is toch raar? en toch duiden die KV en Zwanger&kids - testen aan dat ze gevoeliger zijn en sneller een zwangerschap zouden dedecteren.... ik snap er niets van!
Ja soms dus niet En de CB geeft toch echt alleen maar aan als je zwanger bent hoor Dus nogmaals een dikke proficiat en geniet van je zwangerschap
Z&K testen zijn minder gevoelig dan de k2v5 en CB testen. Vorige zwangerschap had ik een mooie streep op de k2v5 terwijl de Z&k amper te zien was.
Ik ben ook niet zo tevreden over de Z&K testen... Deze van kruidvat zijn beter... maar CB zijn wel de beste denk ik VLK bellen.... en als ik dan binnen een paar weken ongesteld wordt?
Ik wil je niet bang maken, en hoop heel erg dat je zwanger bent, maar ik heb hetzelfde gehad. Ik testte met CB met indicator posie (ook 1-2 weken) en met KV2v5 testte ik negatief. Helaas was ik niet zwanger (of geweest) Nogmaals, ik hoop natuurlijk dat dit bij jou niet zo is!
Met de goedkope testen is de streep hééél licht... volgens mij test CB enkel maar als er zeker een bevruchting geweest is. het kan natuurlijk nog altijd mislopen
Als die andere testen heel licht zijn kun je er denk ik gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
ik heb nog een paar van die goedkope testen liggen en zal dit weekend nog een proberen te testen en hopen dat de streep duidelijker wordt.... het zou toch moeten denk ik? Ik zal wachten tot na het weekend om een afspraak te maken, kzou graag nogmaals met CB testen om zekerheid te hebben... want je weet blijkbaar nooit wanneer je echt zwanger bent!!!
Ik moest op zaterdag ( Ja Ja 5 Dec ongesteld worden ) En werd t niet maar omdat wij al bezig waren in de MMM wilde ik wachten. En teste uit eindelijk op vrijdag 10 Dec. positief en bij mij stond er ook 1-2 weken. En had toen nog steeds blanco testen van KV.. Week later een test bij de apotheek gehaald en die knalde er af.. Maar dat was 1,5 na nod. Dit was mn CB 5 dagen na NOD View attachment 202603
Ohhh ik dacht dat je vroeg wanneer ik een posi test had met de CB Ik had hem 5 dagen na nod. Moest op 5 dec. vorig jaar ongesteld worden maar werd t niet. En omdat wij al 2 jaar bezig waren om zwanger te raken en al ruim 8 mnd in het ziekenhuis liepen wilde ik eigenlijk wachten tot ik 7 dagen overtijd was. Dat is niet gelukt hihi. Teste eerst negatief met kruidvat testen 2 stuks met ochtend urine. En heb toen de volgende ochtend toch de digitale er tegen aangegooid en zie resultaat in mn vorige post
Ik wist niet wanneer mijn NOD was, heb pcos dus erg onregelmatige cyclussen. Het was ongeveer 2 maanden na mijn laatste ongi, maar niet met jouw situatie te vergelijken, bovendien had ik met de kruidvat testen omo witte resultaten, en jij niet als je dit weekend weer een test doet, zou hij inderdaad donkerder moeten zijn
@Alessandro2011: je had het over vorig jaar Ik verstond er niets van ! Super zeg... Ik had al gehoord dat CB niet zo goed is om te testen voor je NOD, maar na je NOD dat die 99% vertrouwbaar is. Ik ga dit weekend toch nogmaals en testje wagen denk ik je weet maar nooit Daarnet mama op bezoek.... Ik kon me bijna niet meer inhouden om het te vertellen
Hihi jaa vorig jaar was t vergeten erbij te zetten haha. Maar onthoud wel zonder HCG word je test niet zo hoor! En een digitale is daarom fijn daar verschijnen niet vaak dingen op die niet kloppen Succes en nogmaals gefeliciteerd! En moeilijk he je mond houden hihi.