Beginnende ovu-tester wie wil even helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Truus86, 15 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Hallo allemaal.

Mijn partner en ik zijn bezig voor een kindje, zitten nu in ronde 4.
    Heb vorige week bij z&k ovu-testjes besteld om te proberen (15 stuks, dan kan ik ff vooruit). Nou heb ik sinds het verwijderen van mijn spiraal op 4feb erg lange cyclussen die ik niet gewend ben. Het gemiddelde van deze 3 ligt op 38 dagen. Nou heb ik vanmiddag een testje gedaan om te proberen, en nog geen streepje verwacht, omdat volgens mijn app mijn ei pas rond de 26e komt. Maar nu zag ik dus een vrij duidelijke streep... morgen ga ik maar weer testen om het verschil te zien. Wat denken jullie? Deze test heb ik kwart over 5 gedaan. Komt mijn ei eraan? Of kan hij ook zomaar morgen wit zijn?

Bijgevoegde bestanden:

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Zo'n licht streepje wil idd nog niet zoveel zeggen.. Kan nog wel ff duren, maar hij kan ook ineens knallen vanuit t niets.
    Ik heb altijd lichte streepjes.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zo`n streepje had ik standaard....dus hij is gewoon licht helaas :D

Maar wie weet komt je ei snel het kan zomaar ineens oplopen.

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Bij mij waren de restjes eerst wit en daarna begonnen ze met een vergelijkbaar streepje.
    Je ei kan best binnen 2/3 dagen komen, dus blijf testen :)!
    Succes

5. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Restjes=testjes

6. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Ik ga het wel ff in de gaten houden. Morgen ochtend nog maar ff een testje om te kijken of hij veranderd. Bedankt alvast voor de info :) meer goed advies is altijd welkom!

7. Ponsje

Ponsje Lid

6 jun 2013
    8
    0
    1
    Groningen
    hey,

Ik heb vandaag testjes binnen gekregen van z&k en heb gelijk getest zodat ik kon zien hoe een nega test eruit zag (ik ben ongi) Die was het zelfde als de jouwe. :)

8. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Hallo meiden,
    Ik ben ondertussen al enkele dagen aan het testen, maar hij is nog steeds negatief elke keer, het lijkt ook wel of ze steeds lichter worden de testen. Ik begon op cyclusdag 14 met testen, die was het donkerst tot nu toe. Volgens mijn app zou mijn ei de 26e ongeveer moeten zijn, maar ik zie nog niet veel gebeuren... hebben meedere meiden dit? Ik zou haast denken dat ik hem vlak voor het begin met testen heb gehad.... maar gezienmijn lange cyclus lijkt mij dit niet... Wie o wie wil even kijken en haar mening geven?

Bijgevoegde bestanden:

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie nergens een positieve test helaas.
    Ik zou echt even doortesten

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Gewoon doortesten inderdaad, er zal nog wel een positieve komen. hoe lang was je langste cyclus totnogtoe? Wel echt geconcentreerde urine gebruiken voor deze testen!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Iig niet je ochtendurine ;)

12. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Langste was 40... die erna was 38 en de laatste 37.. heb er nu 3 gehad na het verwijderen van mijn spiraal... ik plas sochtens rond half 8, en dan test ik rond 12 uur, drink dan sochtens maar 1 of 2 kleine kopjes koffie. Had gehoopt op een kortere cyclus deze keer, maar ben bang dat het weer een lange wordt.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet leuk hè :(

14. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Nee inderdaad niet leuk...

15. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Bah, ondertussen op cyclusdag 27... zou deze week op woensdag ongeveer mijn ei moeten hebben... netjes elke dag getest... maar nog geen spoor van mijn ei te vinden... de donkerste die ik tot nu toe heb gehad was die van 15 juni.. Gister helaas alleen niet kunnen testen (testen op.. en was net te laat met bestellen) maar die van woensdag was wit.. en die van vanmiddag 12 uur ook... heeeeel licht roze. Blijf doorgaan met testen.. maar ik bereid me maar weer voor op een lange cyclus... al ben ik nu bang dat ik straks een korte lf heb... hopelijk springt hij dit weekend nog, is iig me partner thuis...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wordt idd een hele lange cyclus zo...:(
    Als je ei maar komt en je dan genoeg tijd hebt om te laten innestelen...maar het wachten is gewoon erg. Anders mocht je al bijna testen hè. Ik vond dat ook zo erg. Al had ik nooit zo laat een ei..

Sterkte hoor is niet leuk

17. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Als ik uit zou gaan van mijn langste cyclus van 40 dagen, dan heb ik nu nog 13 dagen.. zit nu op cd27... hoe later me ei springt hoe korter me lf.. of een cyclus van over de 40! :(

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zou fijn zijn as je cyclussen korter worden hè...

19. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Nog steeds niks! Allemaal vage lijntjes. Hele weekend getest, 2 keer per dag maar niks... zit nu op dag 29... zou ik me ei hebben gehad voor de 15e?? Voor ik begon met testen? Want die waren het donkerste...

20. Ponsje

Ponsje Lid

6 jun 2013
    8
    0
    1
    Groningen
    Hey,
    Ik heb geen antwoord op je vragen. Ik zou je aanraden om nog door te testen. Ik heb het zelfde, steeds lichte streepjes, dacht dat ik allang mn ei zou moeten hebben gehad. Testje werd vandaag pas donkerder.

Misschien dat je vergelijkingsmateriaal fijn vind.. --> foto

liefs

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina