Samen of alleen testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ligero, Aug 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Zomaar even uit nieuwsgierigheid...

Testen jullie in het bijzijn van je partner? Of test je alleen en vertel je het je partner pas als je zelf de uitkomst van de test hebt gezien? En hoe vertel je het dan? Via de telefoon of als hij 's avonds uit z'n werk komt, of koop je dan een 'papakadootje' voor hem?

:D

2. gimby

gimby Fanatiek lid

Feb 20, 2011
    2,026
    0
    36
    Wij testen meestal samen. Als ik ver voor mn NOD test doe ik dat alleen, omdat het dan toch altijd negatief is. Je zou denken waarom test je dan, tja ik weet het niet :D
    Anders testen we altijd samen. Wil mn man
    man graag, is heel betrokken, schattig. ;)

En jij?

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Alleen, mijn man zou tureluurs worden van al mijn getest :D :D

4. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik heb tot nog toe altijd alleen getest.

De eerste zwangerschapstest die positief was (zwangerschap dochter) was een test die ik 'ff snel tussendoor' deed nadat ik al een aantal keer een negatieve test had gehad. Vond ineens nog een test achterin het kastje, deed hem midden op de dag en had een knaller. Bleek toen 7 weken zwanger te zijn (negatieve test daarvoor was rond de 4 weken zwangerschap, wrs. net niet positief of niet goed genoeg getuurd haha). Maar in ieder geval, ik deed hem even tussendoor en mijn man was de tuin aan het betegelen dus die heb ik maar even binnengeroepen. Ik liet hem de test zien en hij zei: ja...positief volgens mij (de teststreep donkerder dan de controlestreep dus kon niet missen haha) en ging toen weer verder met tegelen. Was een beetje van slag geloof ik...

Bij vorige zwangerschap (bbz) heb ik ook alleen getest omdat ik niet kon wachten tot hij wakker was. En toen had ik zooooo'n lichte tuurstreep dat ik die niet heb laten zien aan hem want hij zou me toch niet geloven. Dus twee dagen later weer alleen getest (al die tijd niets tegen hem gezegd) en was ietsjepietsje donkerder. Toen babysokjes voor hem gekocht en samen met de test ingepakt en die avond aan hem gegeven.

Nu kan ik a.s. vrijdag weer testen en denk dat ik het weer zonder hem doe.

5. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Ik heb alleen getest. Mijn vriend werkt lange dagen en ik testte in deze ronde vroeg in de middag.
    Nadat ik de Clearblue gedaan had, zei ik dat ik een cadeautje had en gaf hem de test. Vond ie wel mooi :)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38

Hahaha..die dus!:D

7. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Leuk om te weten :D Ben ik dus niet helemaal een gek mens omdat ik alleen test haha

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    De eerste maanden testte we nog samen maar inmiddels niet meer...

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik test stiekem. Hij weet er vast wel van dat ik soms een test doe. Maar zolang hij niet positief is zal hij er niets over horen.
    Laatste zwangerschap had ik positief getest maar hem expres niks verteld omdat hij een vriendenuitje had die dag dus hij had nooit zijn mond kunne houden haha.
    Als ik zelf zeker ben van een zwangerschap dan laat ik het hem wel weten en laat ik evt de testen zien. Tuurstreepjes, dat is niks voor hem.

10. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Ik testte altijd alleen en als de test postief was liet ik het zien, geen papakadootje ofzo.

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Met de oudste samen getest was al 3 dagen overtijd op dat moment durfde niet te testen bang voor negatief.
    Was dus gelijk een megaknaller.
    Met de jongste had ik vast wat kv testen gekocht 5 dagen voor nod.
    Ik dacht die eens gek heb toch 2 doosjes ff kijken hoe ze werken.
    Er kwam zowaar een streepje op en die werd de volgende dagen steeds duidelijker.

12. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

Jul 30, 2014
    1,241
    78
    48
    Wij testen samen! Maar goed zijn ook nog niet zo heel lang bezig! Tot nu toe als ik wilde testen zei ik vaak paar dagen van te voren als ik dan en dan nog niet ongesteld ben wil ik graag testen. Maakte hem dan 's ochtends wakker voordat ik naar toilet ging en vervolgens legde ik de test op zijn nachtkastje. Vervolgens zit hij constant naar die test te loeren ;) Maar goed als ik volgende maand weer wil testen kan ik me voorstellen dat hij zoiets heeft van wacht nog maar ff en dan denk ik dat ik zonder zijn weten wel ff testje doe ;)

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik heb de eerste keer (mk in 2010) samen getest, de tweede keer (van dochter) alleen getest en gewacht tot ie thuis kwam van z'n werk. (Was behoorlijke verassing want was toen al bijna 6 weken) in januari alleen getest toen was ml een weekendje weg. En in maart eerst alleen getest en toen verscheen er licht streepje heb ik nog enkele dagen gewacht en toen een cb gedaan terwijl dat ie beneden was en die was duidelijk dus toen naar beneden gerend en de test onder z'n neus geschoven :) gezien we deze cyclus er weer echt voor gaan weet hij ook precies wanneer ik weer ongi zou moeten worden dus zal het lastig worden om het alleen te doen :) hoewel ik het ook wel fijn vind om 'samen' te doen. Maar denk dat ik stop met die streepjes testen en gewoon een cb digi doe op NOD. dan is het voor hem ook gelijk duidelijk :)

14. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

De test zelf doe ik liever alleen, maar omdat ik toch altijd 's morgens test weet hij binnen 5 minuten de uitslag ;)

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ligt er een beetje aan hoe het uitkomt. Deze keer toevallig alleen getest omdat ik moest testen toen ik uit mijn werk kwam en ml was er toen niet :D

16. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Ik heb altijd alleen getest. Ik was mega test verslaafd dus samen is dat niet te doen Haha. Hij vind dat toch niets, dus hij had liever dat ik ze alleen deed. Toen in eindelijk positief testte heb ik wel manlief meteen geroepen.. hij zag iets lichts, dus was vast niks :)
    de ochtend erna een digitale gedaan die zei zwanger 1-2.. daarmee heb ik hem wakker gemaakt. . Goedemorgen papa :D

17. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

Ik heb alleen getest
    Kan hem vanavond verassen als hij terug is van zijn werk

18. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test alleen. Mn man wordt gek van al die tests haha en ook ik test ver voor m'n nod en zo tussendoor enzo hahaha zo dom maar ja

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik test alleen'.

20. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Spannend!! Gefeliciteerd!!

Share This Page