Hallo dames, Weer een onzeker testje op de foto minder zichtbaar dan op het oog! Wat zeggen jullie? Ben inmiddels 5 dagen overtijd en ik heb altijd late eisprong. cylcus al half jaar hetzelfde... ik hoor het graag van jullie! Morgenvroeg laatste test dan wachten we het wel af daarna. Groetjes
Helaas ik zie het niet... Weet je wanneer je eisprong is geweest? Ook al is je cyclus al een tijdje regelmatig, er kan wel eens een uitschieter tussen zitten!
Hallo, Ik dacht hem 2 sept gevoeld te hebben maar ik voel hem niet altijd en als ik hem voel dan is het altijd rechts... morgen nog een testje en is die negatief dan wachten we het af. Bedankt voor jullie reacties! Truste alvast.
Heb nu foto dat hij is gedroogd. Klopt heel licht maar als je late eisprong hebt gehad is dat niet vreemd! En ik test nooit voor nod maar pas min 5 a 6 dagen positief.
Ja ik zie m nog steeds frietmiep hij is zelfs duidelijker dan de vorige. En inderdaad een late eisprong en innesteling kunnen daarmee te maken hebben. Zijn meer vrouwen die pas laat ba hun nod positief testen
Als je eisprong op 2 sept was (hoewel 'voelen' niet echt betrouwbaar is), dan ben je vandaag 13dpo en ben je dus nog niet 'overtijd'. Ik hoop dat je streepjes op gaan lopen, succes!
Hallo, @hilly klopt volgens berekening zou ik 9sept ong moeten worden... maar ik dacht 2 sept pas ei te voelen maar of dat zo is geen idee wij willen geen ovu testen gebruiken maar de natuur eerst zijn gang laten gaan in apr en mei 2x miskraam gehad. Dus deze testen maken ons erg onzeker. Maar we wachten nog aantal dagen af test van vanmorgen was net zo licht als die van gister. Dus ga ervan uit dat het niet zo is of het misloopt. Groetjes
Hoi! Ik kan me goed voorstellen dat je niet meteen met ovu-testen aan de slag wilt. Het nadeel is wel dat je vervolgens met dit soort getwijfel zit van 'hoever ben ik nou' en 'klopt dit streepje bij deze termijn'. Gedoe blijft het. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het deze keer goed mag gaan! Ik heb 4 miskramen gehad tijdens 3jr MMM, dus ik weet hoe slopend het kan zijn. Succes!