Vorige maand was ik uit het niets 4 dagen eerder ongesteld na een griep. Opzich niet erg maar ik vroeg me af of het mijn ovulatie dan zou opschuiven voor deze maand, dus toch maar ovulatie testjes gekocht. Nu had ik de 14de naar mijn idee een positieve test in handen. Gisteren de 15de waren de streepjes nog steeds even donker als de dag ervoor. (Dat heb ik in alle keren dat ik de testen deed eigenlijk nog niet gehad ). Vanmorgen nog steeds dikke streepjes maar ietsjes lichter dan gisteren en eergisteren maar wel een ietsjes lagere temperatuur wel wat later naar bed gegaan dan anders. Tempkaartje in handtekening. Ik zou moeten uitgaan van de eerste test toch? Wat is jullie idee?
De 15e lijkt mij het donkerst . Zie nog geen eisprong op je kaart, denk dat hij vandaag of morgen komt en ik ga er van uit dat morgen je temp dan zal stijgen
Die van de 14de is al ingedroogd nu hé 😉 In het echt zagen ze er precies hetzelfde uit vandaar mijn verwarring. Ik ga er dan maar vanuit dat hij vandaag springt en dat morgen mijn temperatuur zal stijgen. Bedankt voor het meekijken!
Ohja idd. Het enige wat je denk ik nu kunt doen is afwachten en je temp in de gaten houden. En natuurlijk klussen
Klopt. Die van 15-03 vind ik echt knallen. En gezien je temperatuur is inderdaad gisteren, 16-03, je ei gesprongen.