6 dagen overtijd en testen zeggen NIET ZWANGER

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sammii88, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik ben vandaag 6 dagen overtijd...
    heb al testen gedaan 2...
    maar allebei zeggen ze dat ik niet zwanger ben...
    hoe kan dat?

Edit Moderator: Wil je niet de hele tekst vetgedrukt neerzetten..zie ook de regels van het forum.

2. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    onregelmatige cyclus wellicht? of is die altijd standaard op dezelfde dagen?

3. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    altijd op de zelfde dagen...

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    misschien dat je je te druk maakt waardoor je lichaam er op gaat reageren

5. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    zou ook kunnen...
    al maak ik me eigen niet zo druk erom..
    maar gebeurd dat wel vaker dat een test zegt dat je niet zwanger bent?

6. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Ik ben inmiddels ook 6 dagen overtijd maar als ik uitga van een langere cyclus die ik ook wel heb gehad dan 2 dagen. Bij mij zijn de testen ook negatief. Heb er net een gedaan en begon te twijfelen of ik wel of geen streepje zag. Net naar de winkel en een digitale gekocht, die zegt niet zwanger..... Ik ga er maar vanuit dat ik idd niet zwanger ben maar stiekem hoop ik toch op het tegendeel. Heb wel veel gelezen over dat testen eerst negatief zijn en dan toch positief, maar is beter dat ik daar maar niet vanuit ga.
    Groetjes

7. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    dat had ik dus ook...
    maar ik heb wel elke keer een steek in me buik...
    ben ook naar de huisarts geweest en die zij dat ik dan over 2 weken nog maar eens een test moet doen...
    maar ik heb ook nog niej het gevoel van ik moet ongi worden? jij wel?
    en normaal als ik het word heb ik een week van te voren al pijn in me buik

8. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik ongi moet worden. Had twee weken geleden hele zere tepels en een week geleden buikkrampen. Drie dagen gelden had ik steeds het gevoel alsof mijn baarmoeder wat aan het rommelen was en had ik ook steken in mijn rechterlies. Nu heb ik eigenlijk nergens last van. Mijn borsten zijn iets gevoelig (dat had ik wel toen ik nog aan de pil was en ongi moest woden). Afwachten maar.... Heb jij verder klachten? Ik denk ook dat ik er zo op gefocust ben dat alles wat anders lijkt me opvalt!

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hoe lang ben je gestopt met de pil?

10. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Ik ben vanaf augustus 2007 gestopt met de nuvaring. Daarvoor ben ik bijna 10 jaar aan de pil geweest. Mijn cyclus is onregelmatig en de langste heeft 42 dagen geduurd. Nu zit ik op 44 dagen.

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zou dan over een dag of 4 nog een een testje doen.

12. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Dat ga ik idd maar doen. Al is het wel verleidelijk om niet eerder te testen....Thanx

13. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    nu een half jaar ongeveer ben ik gestopt met de pil

14. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi,

Ik wil jullie niet ontmoediggen en hoop dat jullie zwanger zijn. Ik was 5 dagen oveertijd en word ook ongie. Had nergens geen last van niet het gevoel dat ik ongie zou gaan worden helemaal niks. Ik moest een plasje doen en toen ik afveegde niks te zien. Meteen daarna dacht ik owjee moet een poepie doen ff gezeten weer niks ik weer afvegen om te checken en jahoor daar was me ongie. Echt balen was dat. sorry voor de details trouwens. Meiden ik hoop van harte dat jullie zwanger zijn dus ik duim voor jullie.

15. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Ik kon vanochtend niet meer wachten en dus weer een test gedaan. Negatief! Heb sinds vanmiddag wel het gevoel dat ongi eraan komt. Zeurende pijn in onderbuik en rug (heb ik normaal niet echt maar herken het wel als ongipijn) Ook ben ik duizelig en moe. Kost allemaal toch wel veel energie zeg...Maar ongie zorgt ook voor nieuwe cyclus en dus nieuwe kansen!

16. hoihoi vervelende situatie, maar je moet altijd van je langste cyclus uitgaan.. die is 42 zeg je, dus in feite ben je nu pas 2 dagen overtijd toch...
    hopelijk test je toch snel positief!

17. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik heb vanmorgen ook een test gedaan ook negatief.... maar heb nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden dus het is nog even afwachten......

18. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Spannend allemaal! Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. Wel lekker om dit zo met elkaar te delen!

19. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Klopt trouwens dat mijn langste cyclus 42 dagen is geweest, alleen kon ik maar tot 35 invullen op die banner. Gemiddelde cyclus ligt op 37 dagen vermoed ik.
    Maar ja ga ook elke keer een nieuwe reden bedenken waarom ik zwanger zou kunnen zijn.

20. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik heb vanmorge een kleine bloeding gehad.... miss een druppeltje en nu niks meer dus ik weet het ook niet ik wacht wel af....

het is zkkr lekker om dit met elkaar te delen...

Deel Deze Pagina