Zwanger of stress?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Khinda, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khinda

Khinda Lid

4 aug 2008
    13
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit met een vraagje. Ik slik al 8 jaar trouw microgynon 30. Ik heb alleen deze maand iets wat mij nog nooit is overkomen. Ik ben eigelijk altijd na het stoppen met de strip op de eerste dag ongesteld geworden. De laatste tijd is dit wat verlaat naar de 3e dag maar dan werd ik het gewoon. Ik heb vorige week maandag mijn laatste pil ingenomen en heb nu sinds een dag of 3 af en toe een heel klein beetje ( bruine) afscheiding. Echt ongesteld kan ik het niet noemen en ik heb dit ook nog nooit eerder gehad. Ik heb wel steeds last van de bekende ongesteldheidsbuikkrampen en dan denk ik ooh daar is het maar er gebeurt niets. Ik ben best wel moe maar ik heb ook vakantie dus ik denk dat ik daar gewoon een beetje lui van wordt. Toch heb ik niet echt heel erg veel stress op dit moment. Mijn borsten zijn in mijn ogen wel wat groter maar of dat echt zo is ik weet het niet. Ik ben dus nu een week overtijd ( zo noem ik dat maar aangezien de normale ongesteldheid weg blijft). Ik ben verder niet echt misselijk maar heb wel last van opvliegers de ene keer warm en dan juist weer koud... Ik ben vorige week wel ziek geweest ( verkouden, keelontsteking) Ik heb nu dus geen idee of ik zwanger kan zijn ja of nee... Wat denken jullie?

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Heb je tijdens je ziekte antibiotica ingenomen?

3. Khinda

Khinda Lid

4 aug 2008
    13
    0
    0
    Nee geen antibiotica ingenomen

4. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    En ook geen pil vergeten tijdens je strip?

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Of overgegeven misschien?

6. Khinda

Khinda Lid

4 aug 2008
    13
    0
    0
    Nee ik heb niet overgegeven, ik ben wel een keer de pil vergeten maar volgens mij heb ik hem wel binnen de gestelde 12 uur ingenomen. Ik ben de pil in de 8 jaar dat ik hem gebruik wel vaker vergeten en nooit zwanger geraakt. Ik ben begin 2007 ook 3 maanden gestopt met de pil maar toen is er ook niets gebeurd...

7. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Denk niet dat de kans groot is dat je zwanger bent, maar het zou mss op de een of andere manier kunnen?
    Alhoewel dat toch heel straf zou zijn dan!
    Succes met het wachten en hopelijk heb je vlug zekerheid! :)

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    testen!

9. Khinda

Khinda Lid

4 aug 2008
    13
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ga zo idd maar even een test halen voor de zekerheid en als die negatief is maar eens even de dokter bellen... In ieder geval bedankt voor jullie hulp!

10. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hoi Khinda,

Jouw verhaal komt me heel erg bekend voor. Heb het namelijk vorige maand ook gehad. Ben gewoon een maand niet ongesteld geweest. Had 4x negatief getest en HA zei dat ik maar moest afwachten. Ik slik ookal 8 jaar de pil en mijn HA zei dat het kon dat je een maand zou overslaan omdat je lichaam aan de pil gewend zou zijn. Ik ben deze maand wel gewoon netjes ongesteld geworden.
    Succes ermee!

11. Khinda

Khinda Lid

4 aug 2008
    13
    0
    0
    Hoi, jij ook bedankt voor je reactie. Ik heb vanmiddag een test gedaan en die was idd negatief. Ik ga er dus maar vanuit dat ik hetzelfde heb als jou en het gewoon een keertje heb overgeslagen. Ben vandaag dus ook maar weer begonnen met de pil. Heel erg bedankt voor je reactie ben dus niet de enige haha

Deel Deze Pagina