Everin: nee ik ben niet eerder zwanger geworden. is moeilijk bij 2 vrouwen maar we zijn er al achter wat er is gebeurt. in pregnyl zit ook hcg en dit heeft waarschijnlijk nog in mijn lichaam gezeten. ik had ook allerlei zwangerschapssymptomen. misselijk, opgezette buik, alsof ik al 2 maanden zwanger was. kreeg mijn broeken niet meer dicht terwijl ik 1 kilo was afgevallen enzo. maar deze zwangerschapssymptomen zijn nu ook allemaal weer weg, maar ik heb ook geen symptomen van ongesteldheid, terwiijl ik vrijdag weer de 1e dag van mijn cyclus krijg. Normaal heb ik een week vantevoren al symptomen. Afwachten dus. je had inderdaad gelijk, zou wel erg snel zijn geweest. dat vonden wij ook, daarom ook deze vraag. We wilden toch even laten weten hoe het zat, dan hebben andere mensen daar ook iets aan. wij waren gewoon veel te enthousiast en ongeduldig. In ziekenhuis hadden ze al gezegd, dat we de urinetest niet voor de nieuwe cyclus moesten doen. Maja, dan duren 2 weken zooooooooo lang Nu krijgen we vrijdag een bloedtest in ziekenhuis. Dat is wel erg spannend Bedankt voor je reactie. groetjes Patrizia 1704
test van kruidvat is niet duur en ik vind het een fijne test. zitten er ook 2 in verpakking erg handig! SUCCES!
Ik heb vandaag een test gekocht, wacht nog even paar dagen af en dan ga ik testen. Ik heb Clearblue gekocht, de digitale versie. 19.95 voor 3 stuks bij het Kruidvat.
ik heb altijd de testers van de di gekocht genaamd urgant control die kosten in belgie 7.50 euro voor 2 strips je kan al testen 2 dagen voor je nod het zijn goede testers binnen de minuut was er bij mij al een streepje zichtbaar