de huisarts!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door leonieenjan, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    ik ben dus naar de huisarts geweest,enne waarschijnelijk ben ik zwanger!
    alleen omdat dit zeker te weten moet ik dus naar het ziekenhuis voor een inwendige echo ik kan wel janken ik zie hier zo vreselijk erg tegenop! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    heeft iemand hier ervaring mee?
    stuur dan ff een berichtje wat ik kan verwachten..
    veel liefs leonie

2. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hoi Leonie,

Ik heb in februari een inwendige echo gehad! Het is even een vervelend gevoel maar doet echt geen zeer hoor! Succes ermee1!

Gr. Jessie

3. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    heey jessie en wat kwam er bij jou uit was je zwanger of niet en wat precies gaan ze allemaal doen dan ik kan me er geen voorstelling van maken!..
    veel liefs leonie

4. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    ik heb ook een keer een inwendige echo gehad en zag er ook erg tegenop omdat alles heel smal is en heel snel pijn doet (uitstrijkje maken is een ramp!) maar het deed echt helemaal geen zeer! Was echt een piece of cake! Dus maak je geen zorgen en duim dat er iets te zien is op de echo!

Groetjes Karin

5. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Het Leonie,

Nee was niet zwanger. Wel hadden ze een cyste gezien, maar das niet erg. Ze gaan met een soort slag met een lichtje eraan bij je naar binnen. Dit is even een vervelend gevoel maar niet pijnlijk. Het is wel interessant, zie je ook nog eens hoe je er van binnen uitziet.
    Succes ermee!

Gr. Jessie

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    meid echt het valt reuze mee!

Ik heb wel een keer of 5 ondertussen een inwendige echo gehad, en echt je voelt het wel even, maar pijn doet het echt niet!
    Je voelt even het koude kwakje wat ze er op doen om het echoapparaat in te brengen, maar het glijd makkelijk naar binnen en echt geen pijn!

Meid, je ziet waarschijnlijk je wondertje, denk daar aan, je kunt het echt!

Liefs ster

7. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Ik snap je gevoel maar het valt echt reuze mee.
    Ze gaan gewoon met een (dun)staafje met daaromheen een condoom bij je naar binnen.
    Het steld echt niks voor, en onthoud dat dit hun werk is en zij dagelijks heel wat (verschillende)vagina's voorbij zien komen, tijdens inwendige echo's maar o.a ook bevallingen.
    Succes !

8. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    tuurlijk laat ik het weten!
    veel liefs leonie x

9. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    trouwens heel erg bedankt voor jullie lieve reaktie,s
    veel liefs leonie xx

10. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    ik heb nog geen idee ze gaan me vast snel oproepen vanuit het zk.

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    o wat raar. Meestal maakt je huisarts een afspraak of met een doorverwijskaart moet je zelf bellen bij ons. Kan overal anders zijn hoor.

12. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Ik ben 10 juli bij de dokter geweest en had 17 juli een oproep in de bus om op 22 juli de echo te maken bij de gynogoloog.
    Ik hoefde dus ook niet zelf te bellen.
    Het is inderdaad per ziekenhuis verschillend want bij mijn vorige 2 (in een anderen stad) heb ik wel zelf moeten bellen.
    groetjes !

13. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Is dit eigenlijk standaard een inwendige echo? Ik heb er nog niets over gehoord!

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    als je inwendige echo krijg en je gewoon ontspan is er niks aan de hand ;)

ik trek altijd een kort jurk aan met daar onder een legging zodat je niet in je blote kont hoef te lopen ;)

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb het ondertussen al zo vaak gehad, dat ik me er niet meer om geneer. Het is zo gepiept, en je moet maar denken, dat het voor hun alledaags werk is, dus heel normaal. Ondertussen klets ik al lekker met die meiden als ze met een echo bezig zijn. Echt waar, het valt reuze mee, en het is nog mooi om te zien ook op het scherm hoe je lichaam in elkaar zit, en zeker als er ook nog eens een kleintje in groeit! succes!

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb ook een inwendige echo gehad, met 8 weken en 3 dagen. Zoals hierboven al gezegd, het stelt echt niks voor! Maak je dus niet druk!

Hoezo denkt de HA dat je zwanger bent? Je had zelf negatief getest toch? Spannend hoor!

17. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    heey beste mensen volgende week dinsdag mag ik naar het zkh voor de echo om 9.00 uur.
    veel liefs leonie

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat vind ik dan nog best wel lang duren dan pas volgende week.

Deel Deze Pagina