Het laatste paar leren 'babyslofjes' (XL) van mijn peuterdochter passen nu écht niet meer. Wat dragen jullie peuters en kleuters thuis aan de voetjes?
Sokken.. En vaker nog blote voeten. Of pantoffels met zo'n "harde" rubberzool. We hebben namelijk laminaat en over het algemeen zijn andere pantoffels altijd het recept voor glijpartijen.
Idem, sokken of blote voeten. Ze hebben beiden pantoffels, gewoon van van Haren, de oudste giraffen, de jongste roze met paarse, maar die dragen ze eigenlijk niet.
sloffen van cars! van de schoenenreus, met rubber zool en klittenband sluiting, hij kan ze zelf aan en uit doen (net 2 jaar) ideaal!
Blote voeten of sokken Onze oudsten van 4 en 5 hebben soms pantoffels aan maar ook hun eigenlijk altijd sokken of blote voeten
het liefst blote voeten (ook in de winter...) of dikkere sokken. haar slofjes vindt ze niet lekker zitten. Wil dit jaar toch eens Spaanse slofjes gaan proberen.
Sokken en soms sloffen erbij aan. Wij hebben ze met rubberen zool van Hello Kitty. Maar met name de jongste heeft ze liever niet aan. Ik heb het liever wel want ze gaan met sokken vaak onderuit op het laminaat, maar goed.
Deze, maar dan van Van Haren met een rits. Gaan niet zo makkelijk uit als die soksloffen en lekker warme voetjes. Ideaal idd!
Sokken en nu het wat kouder wordt sloffen. En dan hele gekke sloffen. Mijn jongens zijn al wat ouders en vinden ze helemaal fantastisch ( van die gekke beren/hondjes en zo ).
Ik heb sinds enkele dagen deze. Sokken trekt hij altijd uit en we hebben echt een koude vloer. Deze houd hij aan terwijl hij ze gemakkelijk uit zou kunnen krijgen.
Sokken of crocs. Hebben een hond die fel verhaard, dus hun sokken hangen heel snel vol met haren. En crocs vind ik dan ideaal. Die spoelen we af onder de douche en ze zijn weer proper
Die leren slofjes vind ik idd ook ideaal. Maar gaan t/m XXL (en dat is zoeken geblazen), oftewel maat 24 idd. En nu heeft ze 25. Kunnen ze niet gewoon tot maat 32 gemaakt worden of zo
Ik wilde spaanse sloffen halen voor mijn dochter met schoenmaat 26, maar ik vind ze nergens kleiner dan maat 28... iemand tips?