Hoe vaak testen jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miss Saxobeat, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Saxobeat

Miss Saxobeat Niet meer actief

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: hoe vaak testen jullie in 1 cyclus? Ik heb zelf een erg onregelmatige cyclus en het is nu 5 weken geleden dat ik ongesteld was. Afgelopen weekend heb ik negatief getest en ik wil vanavond weer een testje doen, maar ergens in mijn achterhoofd vraagt een klein stemmetje of ik niet te vaak test....

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik heb niet getest maar was ook netjes na 28 dagen ongesteld

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Te vaak :D

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Zo'n vraag hier tussen alle 'test-verslaafden', dan raadt je het antwoord al...:p

5. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Zo vaak als ik wil!;)

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Dit dus! :)

7. Miss Saxobeat

Maar de teleurstelling als het weer negatief is... Bah, ik trek dat heel slecht. En we zijn pas een paar maandjes bezig. Dacht deze maand echt dat het raak was door iets wat op een innestelingsbloeding leek. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg... :(

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb/had ook een onregelmatige cyclus en ben daarom gaan tempen. Zodat ik wel altijd wist wanneer mn nod was.
    Op die manier test ik nooit meer voor mn nod:) te bang voor teleurstelling, liever ongi dan een witte test ;)

9. Miss Saxobeat

Kan ik me voorstellen. Hoe zit het precies met dat tempen dan, misschien moet ik daar ook eens mee beginnen voor wat meer duidelijkheid.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Elke ochtend vóór je uit bed stapt, meteen als je wakker wordt, moet je rectaal of vaginaal tempen. Elke dag op dezelfde tijd, ook in het weekend.
    Als je bijv om 6u op moet staan om te werken, dan temp je direct als je wakker wordt. In het weekend/op vrije dagen doe je dat precies zo, maar dan kun je daarna gewoon lekker verder slapen.

Zodra je temp omhoog is gegaan, dan heb je je eisprong gehad. Dus je ziet pas achteraf wanneer hij is gesprongen, klussen is dan te laat. Maar het geeft je dus wel veel inzicht in je cyclus!
    Door veel tempkaartjes van anderen te bekijken, leer je het vanzelf wel! Het is best simpel.

11. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Ik probeer te wachten tot minstens 1 dag na nod. Maar makkelijk is anders natuurlijk :)

12. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hmm ik testte echt te vaak.. en toen ie positief werd heb ik echt 30 testen ofzo gedaan omdat ik het een kik vond dat er eindelijk een tweede streepje stond!:D

13. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dat verschild van maand tot maand . de ene maand niet de andere dan weer 5 of 6 keer :-s

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    En qua temperaturen vaak gaat je temp nog net wat meer naar beneden als je ei gaat springen. Dus als je die dag sowieso nog klust dan heb je je ei nog niet perse gemist.

Xxx joyce

15. Linana

Linana Niet meer actief

Zo vaak als ik wil ;)
    Helemaal nu de action mijn anti-testdrang compleet heeft vermorzeld met hun spotgoedkope tests

16. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik sliep gister geloof ik dacht in de 1e cyclus na stop pil haha.

Oh deze maand wel getest vanaf gister en vanmorgen en doe ze nu om te kijken of het streepje duidelijker word.. Ik heb in de afgelopen 2 maanden dalijk al heel wat testjes versleten (wel de goeiekopen versies) maar de 4 maanden daarvoor helemaal niet getest

Deel Deze Pagina