Welke testen zijn het meest gevoelig.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja alleen een beetje treurig als je dit alleen moet doen..Vriend is toch nog niet zo zeker...

san78..Hoelang is dat bij jou geleden.. Is dat dan toch een soort van miskraam geweest..

Britt

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Bel een vriendin, of je zus (als je die hebt). Zielig dat je het alleen moet doen, maar als je zwanger bent, ben je niet echt alleen :)

En je kan altijd tegen ons klagen, of verdrietig zijn of blij zijn. We duimen voor je hoor

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dat was vorige maand. en een maand later 2 week geleden ben ik weer ongi geworden en dat was na 28 dagen. ik weet niet of het een miskraam is geweest. maar het lichaam kan het bevruchte eitje wel afstoten als het niet goed is (dat heeft tenminste mijn huisarts gezegt)
    want ik was al 6 dagen overtijd en toen heb ik ook pas een test gedaan en had wel wat symptomen. en de dag erna 1 dag ongi dus. en heb toen een week later weer een test gedaan en die was negatief.

liefs san.

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nou, ik bedoelde het vreugde dansje. Mijn ouders weten precies hoe het ervoor staat en (idd een zus) mijn zus ook. Alleen vind ik het vervelend dat mijn vriend het nog niet helemaal gelooft.

Ik kan niet uitbundig zijn en het van de daken schreeuwen omdat hij het eerst zekre wil weten..

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ook vervelend als je niet zeker weet wat er is gebeurd..

Ik duim iig voor je dat het nu raak is en er geen enge dingen gebeuren..

Britt

6. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb 3 dagen voor mijn nod met een digitale test van CB getest en er stond binnen 2 minuten heel duidelijk zwanger. Helaas is het bij ons voor de 3e keer mis gegaan. Maar ik heb alle 3 de keren CB gebruikt en er stond echt binnen een paar minuten: zwanger!
    Ik zal voor je duimen meis ;)
    Liefs, mussie

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Misschien toch nog als ik maandag niet terecht kan bij HA dat ik een digitale doe..

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    mussie hoop dat het deze maand wel lukt en ook blijft..

Liefs Britt

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Deze maand gaat niet meer lukken lieverd, maar voor volgende maand gaan we weer keihard duimen voor een goede zwangerschap en dat er 9 maanden later een gezond wonder geboren mag worden ;)
    Liefs, mussie

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Britt,

Ook ik zie heel duidelijk de extra streep!
    Dus zo onduidelijk is ie niet. En idd, binnen 10 min mag je aflezen pas daarna is het niet betrouwbaar meer.
    En veel testen hebben geen voorgedrukt streepje op de test, de kruidvat test heeft deze echt niet, en ik heb er zo naar gezocht op de negatieve testen.

Groetjes Daphne

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hihi ik sloop de testen zelfs na een half uur om te kijken of het duidelijk wordt als je het stripje alleen hebt. Kruidvat had echt een licht streepje.. maar toch hoor ik zo vaak het verhaal dat dat niks betekend.. ben zo benieuwd morgen...

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    he britt!!! jij bent zo zwanger als het maar kan joh! Die streep is niet onduidelijk.. die streep is gewoon een vette dikke streep! Geef die vent van je ff een schop onder zijn kont en drink er samen een glaasje kinderchampanje op! Want alcohol mag jij niet meer vanaf vandaag!
    GEFELICITEERD meid!!!

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja ik hebook dat gevoel..Hij wil gewoon die streep zelf zien en is bang dat ik te laat heb gekeken..

Morgen weer proberen maar...die eerste was idd echt duidelijk. foto natuurlijk wel iets later genomen..

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Britt, je bent echt wel zwanger hoor meis....ik heb deze testen ook en bij mij was er echt niks geen streepje te bekennen...ook niet met twee dagen overtijd.....klopt...want ik werd ongi! En jij niettttttttttttttttt..... :)

15. hey britt

ik vind t ook n duidelijke streep is goed te zien,volgens mij ben je ook echt zwanger,maar ja zoiets lijkt me idd de eerste paar dagen moeilijk te geloven!

succes in iedergeval

groetjes krulliewullie12*esther* :)

16. Niet meer actief

Ik zou gewoon de digitest van CB kopen, die is heel gevoelig en kun je op elk moment van de dag gebruiken!

Deel Deze Pagina