hey meiden, ik moet het ff van me af schrijven, want ik ben er te veel mee bezig nu. Ik moet nog een paar dagen tot mijn NOD...en het is nu spannend! Ik ben erg moe, en ben met vlagen misselijk ook kreeg ik gister een paar puistjes (heb ik nooit). Maar goed, ik geef het weer overal de schuld van, maar zal het toch?? Ik ben zooo nieuwsgierig, maar kan helaas niets anders dan wachten. Ik zat al te denken om een test te gebruiken vanaf 4 dagen voor NOD, maar zal dat echt zo zijn? Ik ben zo bang voor een teleurstelling. Liefs, Natasja
Superspanned meis! Ik raad je toch aan om te wachten tot 1 dag na je NOD, misschien zelfs 3 dagen...Soms komt het voor dat het hcg hormoon gewoonweg nog niet hoog genoeg is zodat een test negatief test terwijl je toch zwanger bent. Ik weet precies hoe je je voelt, soms weet je het zo zeker of denk je het zo zeker te weten dat je wilt gaan testen en als je te vroeg test dan komt er teleurstelling... Probeer gewoonweg lekker ff die paar dagne met ons te *vullen* en dan hopelijk over een paar dagen positief nieuws! Veel succes en liefs, Ninetje
Hoi Natasja, Ik ken het gevoel, ik heb het op dit moment ook. Ik zit me nu al 2 dagen een partij misselijk te wezen. Ik ben moe en heb het gevoel dat ik zo in huilen kan uitbarsten (en ik zou niet weten waarom). Ik weet ook dat m'n lichaam mij ontzettend voor de gek kan houden en ik ga er dus nu ook eigenlijk van uit dat dat nu ook het geval is. Of het moet van het weer komen, dat kan natuurlijk ook. Ik heb mijn ei al op dag 9 gehad volgens FF en ik zit nu 9 dagen in de LP fase. Mag pas over 10 dagen testen want dan is er een cyclus van 28dagen voorbij maar omdat mij ei nu zo vroeg is duurt deze fase wel erg lang... Maar goed ik moet nog even geduld hebben en mocht ik over een week nog dezelfde syptomen hebben en de zijn er nog niet dan gooi ik er maar een testje tegen aan en ja tot die tijd is het gewoon wachten (en natuurlijk hoop ik stiekem dat de pendel van Sonja weer gelijk krijgt!)
ik bn nou al 6 dagen overtijd (gebeurt anders ook niet) maar ik durf nog steeds niet te testen want als het negatief is dan ben ik weer teleurgesteld
Jeetje 6 dagen overtijd, ik had helemaal niet zolang kunnen wachten. Dan wou ik op zijn minst weten waar ik aan toe was.... Maar er is gelukkig alweer bijna een dag voorbij, nog 3 te gaan Ik heb trouwens wel vanmiddag de testen gekocht uit de webwinkel. Ik heb gelezen dat je deze 4 dagen van te voren kan doen.....nu maar afwachten wanneer ik ze in huis heb! Liefs, Natasja
wow 6 dagen zou ik ook echt niet kunnen wachten, ik ben altijd heel ongeduldig..... Ik ben benieuwd wat er uit komt bij jullie allebei!!
Wat klote voor je samantha! Veel sterkte. En heel veel plezier gewenst in de volgende ronde. Kus Neia
haha ninetje....... Volgens mij heb ik mijn eitje al gehad. We hebben de hele week om de dag geklust, maar vanavond voor de zekerheid nog een keer........ Spannend............