Een week overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rhombi, 26 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Hoi allemaal!

Hopelijk is dit het juiste plekje voor dit topic. Ik ben mama van 3 kindjes en we hebben geen plannen voor een 4e. Daarom doen we het veilig, maar ik slik geen anticonceptie omdat ik even geen gedoe in mijn lijf wil.

Nu is dit pas de derde menstruatie nadat ik 9 maanden na de bevalling van de jongste voor het eerst ongesteld werd dus ik weet dat het kan. Maar ik ben nu een week voorbij de dag waarop ik ongesteld zou moeten worden en haal me van alles in mijn hoofd. Dit is nergens op gebaseerd. Ik ben altijd meteen weer heel regelmatig geweest na mijn bevallingen maar een zwangerschap lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Toch moet ik even mijn verhaal kwijt omdat ik mezelf niet gek wil maken. Een test heb ik al gedaan bij 2 dagen overtijd en die was natuurlijk hartstikke negatief.

Wie heeft dit ook eens gehad? En zouden jullie er voor de zekerheid nog een testje tegenaan gooien? Ik vind dat zelf zo stom staan. En hoe zet ik dan die knop om en zorg ik ervoor dat het me niet zo bezig houdt?

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik zou nog een test doen zodat je het zeker weet.
    Je kunt nu een keer later zijn of zelfs een keer je menstruatie overslaan.

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Je kan best een keer een latere eisprong hebben gehad. Als het je gerust stelt zou ik gewoon nog een testje doen

4. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Ik weet niet zo goed of het me gerust zou stellen... ik ben de laatste tijd heel erg bezig met de hele babytijd af te sluiten en voor mezelf te accepteren dat ik nooit meer zwanger zal zijn enzo. Want we zijn er zeker van dat een vierde kindje teveel van het goede is. We hebben 3 gezonde kids en het is al druk genoeg. En ergens is er dan opeens een beetje hoop ofzo. Terwijl mijn hele verstand zegt dat nog een kindje erbij echt te druk is.

Ergens is er dan dus de “hoop” dat het lot het voor ons bepaald heeft haha. Ik hoop dat ik het een beetje goed verwoord zonder anderen voor het hoofd te stoten.

Maar hoe dan ook. Zwanger ben ik niet, dat lijkt me onmogelijk. Ik baal er gewoon zo van dat ik me dan allerlei dingen in mn hoofd haal (opgezette buik, af en toe beetje misselijk, sterke reuk) en weet niet zo goed hoe ik dat los moet laten. En of een witte test dat weg neemt. Ik hoop gewoon dat de menstruatie snel doorbreekt zodat het echt duidelijk is. En in de tussentijd kan ik hier even mn verhaal kwijt en hoop ik op iets van herkenning!

5. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Ennn duidelijkheid! Na mn berichtje een toiletbezoek en hoppa ongesteld.

Dit topic mag dicht :)

Dotjes, Bioluun, Loetje85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Nog snel even wat steun: heel herkenbaar!! Was laatst ook een paar dagen te laat, terwijl ik dat nooooit ben en ik droomde er zelfs van dat ik zwanger was. Terwijl we niet eens seks gehad hadden! Tja, je verstand kan nog zo zeggen: het is goed zo; de biologie zegt: volgende!
    Ik hoop dat je snel wat kan afsluiten van deze periode van zwangerschappen. Ik kan ondertussen weer naar zwangere dames kijken zonder een ‘O dat wil ik ook’. Ik denk nu zelfs wel eens: ‘blij dat ik dat niet ben!’
    En meegenieten van die spannende tijd kan hier prima!

Marchella en Rhombi vinden dit leuk.
  7. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Ik hoop inderdaad dat ik het snel een plekje kan geven! Helpt ook niet echt dat mn man een vierde kindje niet uit sluit maar dat parkeren we allemaal voorlopig maar. Ik ga proberen flink te genieten van ons drietal en wie weet ben ik straks alleen maar blij dat we die eerste tropenjaren achter de rug hebben haha.

K00 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina