Welke testjes adviseren jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Khatif, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khatif

Khatif Lid

16 feb 2013
    12
    0
    1
    NULL
    Schiedam
    Ik heb gisteren een gewone Predicator test gedaan en er staat een echt light streepje op.
    Vandaag heb ik hier gehoord dat deze test is niet betrouwbaar. Ik wist het gisteren niet. Ik dacht alle testen je in de winkel kan kopen zijn gelijk goed.

Welke testen zijn betrouwbaar?

P.S ( Sorry, mijn Nederlands is nog niet helemaal vloeiend.:) )

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

de kruidvat testjes 2 voor 5 euro. en de clearblue met indicator die aangeeft hoeveel weken je bent die is ook gevoelig. je heb ook de clearblue die alleen zwanger of niet zwanger aangeeft maar daar is meer voor hcg voor nodig.

dus ik zeg:

- kruidvat 2 voor 5 euro
    - clearblue digitaal met indicator :)

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Geen kruitvat luxe + testen erg onbetrouwbaar kijk mijn foto's ik ben Tog echt niet zwanger zover de dokter verteld

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

De testen van de Action moeten goed zijn en zelf heb ik goede ervaringen met de kruidvat 2 voor 5 euro. Al lees ik daar tegenwoordig negatieve dingen over zoals 3 of 4 streepjes. Clearblue is ook goed maar wat duurder..

5. kimetjeh

kimetjeh Lid

1 feb 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf goede ervaringen met kruidvat 2 voor 5 euro.
    en sensitest die kun je online bestellen.

ik hoop dat je toch zwanger bent.
    (ik ben degene die het gisteren tegen je zei)

6. Askim1974

Askim1974 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had de test van sensitest(midstream). Ik had nog nooit van mijn leven een zwangerschapstest gekocht/gedaan dus had een setje van 3 online gekocht.Niet zo duur( 3 voor 5,99).

7. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb de kruidvat testen (2 voor 5 euro) een tijdje gebruikt, maar vind ze soms zo twijfelachtig, ik bleef turen en kwam in onzekerheid. Ik heb nu 10 dipsticks van Zwanger & Kids besteld, kostte me nog geen tientje inclusief verzendkosten!
    Deze schijnen ook heel gevoelig te zijn. De clearblue staat goed bekend, maar die zou ik persoonlijk pas kopen als je een (licht) positieve test hebt. Ik vind 13-15 euro nogal veel geld, het blijft voor mij namelijk gokken wanneer ik kan testen ivm lange onregelmatige cyclussen.

8. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ondanks dat ik zo nu en dan een indrooglijntje heb, gebruik ik de kruidvat testen (2voor5) graag.

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb goede ervaring met de midstream test van Aanbiedingen zwanger worden -Zwanger & Kids die zijn ook heel gevoelig, testte daar op 10 dpo al heel duidelijk positief mee. Action test is ook goed, maar ik weet niet hoe die is voor je nod. De kruidvat 2v5 vind ik wat minder, want daar had ik vorige maand een licht streepje (wel heel erg licht) maar ik was niet zwanger. De clearblue testen zijn sowieso goed en gevoelig (kan 4 dagen voor nod), zowel de plus test als die met weken indicator (zie mijn album).

Succes met testen!

10. Khatif

Khatif Lid

16 feb 2013
    12
    0
    1
    NULL
    Schiedam
    Dank jullie wel voor jullie reacties.

Ik heb nu CB en Kruidvat 2v5 gehaald. Ik ben benieuwd

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    En, al getest? Spannend!

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind zelf normaal de kv 2 v 5 goed en heb vandaag die van de action gehaald en gedaan. Bij mij komt bij allebei een licht 2e grijze streep dus ik weet niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd. Toch blijf ik zweren bij de kv test, hij is normaal altijd omowit bij mij (alleen toevallig nu dus niet, maar ik ben wel erg vroeg aan het testen geslagen ;))

Ik vind trouwens je nederlands erg keurig hoor! Heb het slechter gezien van nederlandse vrouwen, een complimentje daarvoor, de nederlandse taal is best moeilijk !

13. kimetjeh

kimetjeh Lid

1 feb 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop dat deze test ook positief is voor je!

Deel Deze Pagina