Morgen is mijn nod en heb vanochtend een testje gedaan. Binnen de leestijd was hij negatief. Toen ik na een half uur keek zag ik dit (zie foto's) de onderste heb ik water in gedruppeld. Wat denken jullie?
Die lijkt me aardig positief.. Ook al heb je pas na afleestijd gekeken.. Mar die eerste foto is wel heel vaag... Heb je er nog een? Anders zou ik er voor de zekerheid nu nog een doen, en binnen afleestijd kijken.. Ben benieuwd maar denk echt dat je zwanger bent!
Pfoe moeilijk! In principe mag je na de afleestijd er vanuit gaan dat ie negatief is als er nog niks staat, maar ik lees hier wel vaker dat deze testjes pas wat later een tweede streepje geven (en dan dus wel positief zijn). Is ie echt roze of meer grijsachtig? Ikzelf denk dat ie wel positief is. Morgenochtend nog een keer testen!
Lijkt me positief, maar zou toch nog een testje doen. Denk dat je gewoon een digitale kunt doen hoor!
Hij is positief hoor, sommige testen van de kruidvat lopen heel snel door dan zie je vrijwel meteen het vocht door het test venstertje lopen, als je hem dan open maakt zie je nog een roze streep in het begin van de test staan, dan is h nog niet goed door gelopen, dan kun je of een druppel water of urine nog erin doen. Ze zijin niks meer waard die testen is ooit een fabrieksfout geweest en schijnbaar door heel nl verspreid. Nogmaals hardstikke positief
Beide testen vind ik positief hoor, ook al heb je hem buiten de aflees tijd gelezen. Ik denk dat je CB 'zwanger' zegt, koop je er een met tijdsindicatator? En natuurlijk alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd hihihi