Verveine thee, kamille thee, drakenmixthee, buddha amacha thee, zoethout thee, sterrenmuntthee, etc. En heel veel thee uit de biologische winkel Gewone thee/zwarte thee drink ik niet. Vind het echt niet lekker.
Ik ben ook fan van de losse thee. Mijn favoriet op dit moment: Cream Caramel (rooibos) Groene Dadelthee Strawberry cream is ook wel lekker Maar ze hebben zó veel lekkere smaakjes! En wel grappig: De rooibos theeën uit de zakjes vind ik allemaal even vies maar de losse rooibosthee met een smaakje uit het theewinkeltje vind ik eigenlijk bijna allemaal lekker ! - fijn dat ik nu dus ook de 'gezonde' thee lekker vind!
Marrokaanse munt vanille Vanille appel kaneel Rooibos perzik mango Lekker hoor. Bovenste twee van plus merk. Onderste van pickwick. Ik heb ook nog rooibos kaneel met stukjes druif, sinaasappel, appel etc. Dat is echte losse thee uit koffie/theewinkel hier in de stad. Erg lekker maar die is wel duur dus voor de zondag enzo haha. Heb je in verhouding wel heeeeel weinig van nodig. Met een afgestreken theelepeltje thee kun je een hele pot van zetten.
Losse thee vind ik eigenlijk allemaal wel lekker (maar hebben we niet zo vaak, want wij zijn meer koffiedrinkers). En verse muntthee vind ik ook heerlijk (in de zomer hebben we altijd munt in onze kruidentuin). En van die zakjes: Minty Marocco Sterrenmunt Zoethout Kaneel
Eigenlijk altijd rooibos van Pickwick andere smaakjes lust ik wel maar vind ze altijd minder lekker. Hoorde laatst iets over cacao-thee, dat wil ik ook wel proberen maar is wel vrij duur.
Op dit moment ben ik fan van groene thee met walnoten en cranberry lime thee van de teabar. Beiden zijn losse thee.
Jasmijn van de thee winkel (de zakjes zijn echt vies bitter) Lipton yellow label Pickwick java Pickwick turkisch appel