Bloedverlies naar de gemeenschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door menneke1990, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hallo dames,

Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben en 14 november krijg ik mijn eerste echo om te bepalen.
    Nu heb ik al 2 keer ervaren dat ik na de gemeenschap lichte bloedverlies heb lichtroze gekleurd en maar 3 a 4 veegjes. Ik ervaar geen buikkrampen of iets dergelijks en het stopt ook gelijk.
    Kan dit komen door de gemeenschap of moet ik mij zorgen maken dat er iets anders gaande kan zijn?. Bij mijn zoontje had ik dit namelijk niet.
    Alvast bedankt

Groetjes menneke

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Alles is beter doorbloed tijdens een zwangerschap, dus waarschijnlijk heb je gewoon een contact bloeding. Dat kan geen kwaad

3. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Dank je wel voor de snelle reactie.
    Ja buiten gemeenschap om geen bloedingen of iets

4. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ja dit kan zeker. Ik heb het ook gehad. Bij mij was het zelfs helderrood. :) was niks aan de hand en idd beter doorbloed. Maar de schrik is groot natuurlijk. X

5. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Helaas dames,

Ik heb een miskraam gehad en blijkbaar bevind het zich in mijn eileider. 1 geluk dat t gestopt is met groeien (aangezien hcg langzaam terug loopt). Als volgende week niet voldoende is gezakt dan krijg ik een chemo injectie om de rest van de cellen tegen te gaan. 3e miskraam is een feit.

Groetjes menneke

6. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

ah nee :( sterkte. x

Deel Deze Pagina