Hi! Afgelopen vrijdag hebben mijn man en ik een test gedaan en die was positief Helemaal super natuurlijk. Nu kwam er wel een vraag bij mij op waar jullie misschien wel antwoord op hebben. Wij zijn niet zomaar in verwachting geraakt, ik heb PCOS en we hebben in het ziekenhuis gelopen voor hormoonbehandeling. Kan ik nu gewoon de verloskundige bellen of zal ik terug moeten naar de gyn? Bedankt alvast! Groetjes!
Alvast gefeliciteerd! Ik zou misschien dan toch voor de gyn kiezen, vermits jullie een hormoonbehandeling hebben gehad.
Gefeliciteerd!! Als je geen gekke dingen hebt hoeven doen in het ziekenhuis zou ik naar de verloskundige gaan. Doe ik ook en dat is veeeeeel leuker
Je zal toch moeten bellen voor een afspraak als je naar de gyn gaat , dan kan je de situatie uitleggen. Zij kunnen je dan alsnog vertellen of je gelijk naar een vk kan gaan. Gefeliciteerd trouwens!
Gefeliciteerd!! Ik liep ook bij de gyn, bij mij hebben ze nog twee echo's gemaakt en toen kon ik naar de vk.
Ik heb ook in het ziekenhuis gelopen en ik heb eerst de gyn gebeld en daar hebben we toen een echo gehad en daarna kon ik overstappen naar de verloskundige. Ik zou dus eerst de gyn bellen.
gefeliciteerd met de positieve test!!!!! en net zoals de anderen zeggen...ik zou eerst de gyn. bellen en die stuurt je dan zelf wel door naar de v.kundige als er verder niks aan de hand is.
De gyn geeft idd wel aan of je naar de vk kan of daar moet blijven. Waarschijnlijk kan je gewoon naar een vk maar is wel zo "netjes" om eerst bij de gyn langs te gaan. Daar krijg je waarschijnlijk ook eerst nog een echo, dus zowiezo heel leuk!
Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik ga morgen inderdaad eerst netjes de gyn bellen en dan hoor ik vanzelf wat zij ervan vinden.
Gefeliciteerd! Ik zou ook eerst even naar de gyn gaan, sowieso zal die dan een echo doen dat is altijd handig toch..
Hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb eerst bij de gyn gelopen, 3 echo's gehad. (bijna 7 weken, 9 weken en ruim 10 weken) Dat was allemaal goed en toen mocht ik over naar de verloskundige!!! Liefs!
Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad en zij wil mij graag met 7,5 week zien. Dus ik heb over zo'n 2.5 week een afspraak staan. Daarna gaat ze bepalen of ik naar een verloskudige kan. Bedankt voor al jullie reacties!