Taartrecept kind 1 jaar

Discussie in 'Voeding' gestart door Momof3, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ons manneke word eind Augustus 1!!
    Gaat veel te snel!

Maar nu vroeg ik me af of iemand hier een recept heeft voor een taart die hij ook kan eten?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn oudste heeft een punt monchoutaart gehad (recept is wel op google te vinden). De jongste een punt van de Hema-slagroomtaart..
    Nou hebben ze ook allebei geen allergieen dus voor een keertje durfde ik dat wel aan.

3. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ik maak voor allebei mijn dochters een slagroomtaartje: biscuit bakken, laagje jam en een dun laagje slagroom, hagelslag aan de zijkant en meppen maar:D

Ik dacht eerst aan een marsepeinen taartje, maar ja daarvan weet ik nietof ze het lusten en ik heb niet zo'n zin in smeltende taartjes in augustus. Ds lekker makkelijk.

4. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Gewoon een lekkere slagroomtaart. Vond ze erg lekker. Vorige maand toen ze twee hadden we weer een slagroomtaart.

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ohh dus dat kan wel gewoon :D:D:D
    mooi!

6. tuc

tuc Niet meer actief

ja joh dat kan gewoon, ik sta hier volgens mij bekend als de grootste zeikerd met suiker en snoep geven, maar ook mijn dochter heeft voor die keer een flinke slagroomtaart voor dr snufferd gehad;)

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wij hadden een marsepijn taart. Dl mocht van mij maar klein beetje en hee gesmuld. De uit die bovenop stond was van haar, ze nam er gelijk een mega hap ui :D

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn dochter had een taartje van biscuit, jam er tussen, afgesmeerd met botercreme en fondant erover. Mn zoon krijgt ws ook zo iets. Maar omdat ze allebei op die leeftijd een koemelk, soya en kippen ei allergie hebben/hadden was de biscuit bakken een uitdaging...

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja wil ook graag voor hem een biscuittaartje bakken

Deel Deze Pagina