Hey Dames, Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die zo verschrikkelijk gevoelige tepels heeft! Ik word er gek van want het is echt pijnlijk.Mjn vriend word gek van me hij hoeft maar per ongeluk met zn arm er langs te gaan pffff. Ik heb al van die make up watjes in me bh gedaan,maar dat schuift toch ook weg. Iemand tips? Liefs
Klinkt misschien raar, maar wat dacht je van wegwerp borstkompressen? Die gebruik je ook als je bv geeft om lekkage op te vangen. Aan de achterzijde zit een klein plakkertje waarmee je ze in je bh kunt plakken om verschuiving te voorkomen. Je kunt ze gewoon bij bijv. Etos kopen.
Ik smeer ze nu in met bepanthen zalf en dat werkt vrij goed. Verder zorgen dat er geen naadjes in je bh's zitten en geen ruwe stofjes. Ik heb die voedingsbeha's van de h&m online shop gekocht en die zijn lekker zacht.
Oh ik heb daar ook vreselijk last van! Ik draag 2 bh's over elkaar, een lekkere dikke zachte (waar ik op zich geen steun aan heb) en een goed passende stevige voedingsbh er overheen. Nergens last van, en je loopt ook niet met van die harde tepels in je shirtje, wat ik altijd zo genant vind.
Heb ik ook last van ja.. maar als je een BH met voorgevormde cups draagt hoef je er geen 2 over elkaar heen te dragen Bij mij helpt het. Nu alleen als ik er 's nachts uit moet om te plassen doet het pijn want dan schuurt mijn t-shirt erlangs.. wist werkelijk niet dat het zo gevoelig kon zijn..
ja hier nog 1 hoor.. Pff en mijn dochter van anderhalf heeft nu verzonnen dat ik ballen heb haha.. en die zit dus steeds onder de douche aan mijn borsten en zegt dan BAL! Haha.. Doet ze ook maar steeds 1 keer, maar oi.. ouwch!
He Debby, je kan ook alvast van die borstcompresjes in je bh doen. Hoe gaat het met je? wanneer krijg je je echo of heb je die al gehad? Hier alles goed Pippa is geweldig, zo lief! Ik heb een foto in mijn album staan. Lfs! ps ik had je laatst nog een mailtje gestuurd.