We hebben een lieve dochter van ruim 7 maanden oud. Graag zouden wij haar buiten de flessen die ze krijgt ook nog ander drinken aan willen bieden. Zelf ben ik geen voorstander om kleine kindjes al diksap of iets dergelijks aan te bieden dus zijn wij begonnen met water. Maar na heel veel pogingen drinkt onze dochter hier niks van. Nu willen we overgaan op koude thee. Maar welke kan ik haar het beste geven. Mag ze gewoon (vruchten)smaakjes thee net als ik, of toch liever groene thee? Kortom, welke thee kan ik onze uk het beste aanbieden?
Het beste is denk ik om voor een lichte kruidenthee te gaan. Die kun je kopen bij een theewinkel. Het punt met groene thee is, is dat er 9 van de 10 keer 'caffeine' in zit en dat is niet heel gezond voor je.
Hoi, misschien witte thee? Daar zit ook geen cafeïne in. Je hebt ze met verschillende smaakjes. Ik koop ze in een bio winkel.
dl drinkt hier alle soorten thee mee. turkish apple komt t meest voor omdat dat mijn favoriet is ze drinkt ook gwn water trouwens of versgeperst sinaasappelsap.
Misschien heb je hier iets aan: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-voedingskundige/531630-thee.html
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik kan hier zeker wat mee. Ik wist niet dat er speciaal thee was voor kindjes vanaf 4 maanden. Morgen toch boodschappen doen, ga ik even op zoek naar thee van Hipp! Thxs!