Er is hier vast wel iemand die hier ervaring mee heeft of iemand kent die het ooit gedaan heeft. Is dit leuk? En hoe lang is leuk? Ik ben heel erg geneigd om voor de 60 minuten optie te gaan, maar tegelijkertijd zit ik te denken of het niet te lang is. Je kan in NL toch niet echt blazen en het is altijd druk, dus heb je er dan wel wat aan? Ben benieuwd naar ervaringen
Ik heb een paar keer in een Ferrari gezeten (niet zelf gereden), en op Nederlandse snelwegen is er idd niet veel aan. We moesten gewoon rustig optrekken en met 120km/h aansluiten op de weg.
Mijn man doet dat elke zomer op vakantie in Italie 1.5 uur samen met zijn beste vriend. Ze vinden het denk ik erg leuk want ze doen het al 6 jaar op rij en zijn het aankomende zomer weer van plan.
Ja ik heb in een lamborghini gereden! Was heel leuk, gingen juist niet op de snelweg maar op verlaten weggetjes zodat ik goed kon optrekken. half uurtje was wel prima vond ik hoor.
Ik heb dat cadeau gegeven aan mijn vriend. Een half uurtje rijden in een lamborghini. Het was gewoon op de snelweg, maar hij vond het helemaal geweldig! Hij mocht als het kon af en toe een stukje hard rijden.
Bedankt voor jullie reacties! Gelukkig bijna allemaal positief. Wil het ook aan mijn vriend geven voor z'n verjaardag. Gewoon om een keer gedaan te hebben En als ik het zo lees, is 40 min waarschijnlijk wel voldoende.
Mijn vriendin heeft dit samen met haar man wel eens gedaan. Zij vindt het helemaal geweldig. Je hebt ook vaker aanbiedingen hiervan via actiesites.
Wij hebben een ferrari als trouwauto gehad, mijn man vond het echt famtastisch en heeft ook wel even flink gas gegeven Ik zou vooral even goed kijken naar het tijdstip, ook afhankelijk van waar je woont. In de randstad rond de spits is dat natuurlijk niks, ga je in limburg op een vrijdagmiddag rijden heb je meer kans dat je best even gas kan geven.
Niet zelf gereden maar met mijn 1.88 achterin een Ferrari gezeten (vraag niet hoe ) in Las Vegas. Dat geluid Superleuk maar had ook met de rest vd ervaring te maken