Ferrari/Lamborghini ritje leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mutsefruts88, 29 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Er is hier vast wel iemand die hier ervaring mee heeft of iemand kent die het ooit gedaan heeft.

Is dit leuk?

En hoe lang is leuk?
    Ik ben heel erg geneigd om voor de 60 minuten optie te gaan, maar tegelijkertijd zit ik te denken of het niet te lang is. Je kan in NL toch niet echt blazen en het is altijd druk, dus heb je er dan wel wat aan?

Ben benieuwd naar ervaringen :)

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik heb een paar keer in een Ferrari gezeten (niet zelf gereden), en op Nederlandse snelwegen is er idd niet veel aan.
    We moesten gewoon rustig optrekken en met 120km/h aansluiten op de weg.

Mutsefruts88 vindt dit leuk.
  3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Mijn man doet dat elke zomer op vakantie in Italie 1.5 uur samen met zijn beste vriend. Ze vinden het denk ik erg leuk want ze doen het al 6 jaar op rij en zijn het aankomende zomer weer van plan.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Kan je niet zoiets vinden op een circuit?

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ikzelf vind er geen bal aan maar mijn vader en broertje vonden het helemaal geweldig.

6. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ja ik heb in een lamborghini gereden! Was heel leuk, gingen juist niet op de snelweg maar op verlaten weggetjes zodat ik goed kon optrekken. half uurtje was wel prima vond ik hoor.

7. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Ik heb dat cadeau gegeven aan mijn vriend. Een half uurtje rijden in een lamborghini. Het was gewoon op de snelweg, maar hij vond het helemaal geweldig! Hij mocht als het kon af en toe een stukje hard rijden.

8. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mijn vriend heeft dat ook gedaan, half uurtje geloof ik en hij vond het geweldig.

9. Mutsefruts88

Dat is een goede om even naar te zoeken :)

10. Mutsefruts88

Bedankt voor jullie reacties!

Gelukkig bijna allemaal positief. Wil het ook aan mijn vriend geven voor z'n verjaardag. Gewoon om een keer gedaan te hebben :)

En als ik het zo lees, is 40 min waarschijnlijk wel voldoende.

11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Mijn vriendin heeft dit samen met haar man wel eens gedaan. Zij vindt het helemaal geweldig. Je hebt ook vaker aanbiedingen hiervan via actiesites.

12. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wij hebben een ferrari als trouwauto gehad, mijn man vond het echt famtastisch en heeft ook wel even flink gas gegeven :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    Ik zou vooral even goed kijken naar het tijdstip, ook afhankelijk van waar je woont. In de randstad rond de spits is dat natuurlijk niks, ga je in limburg op een vrijdagmiddag rijden heb je meer kans dat je best even gas kan geven.

13. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Niet zelf gereden maar met mijn 1.88 achterin een Ferrari gezeten (vraag niet hoe :p ) in Las Vegas. Dat geluid :D

Superleuk maar had ook met de rest vd ervaring te maken :)

Deel Deze Pagina