geweldig die kamer echt super leuk je hebt echt je best gedaan om er iets moois van de maken. zomerse kleuren.
Ik vind dat oranje/roze kamertje van Sab.. ook echt supergaaf! Bij ons is ie donkerroze/lichtroze met een beetje diddl
wij zijn maar overgestapt naar winnie de pooh, ipv jungleboek... is gewoon wat makkelijker te krijgen allemaal... en dan vooral tijgetje in de hoofdrol... erg leuk de spulletjes in de zwart-wil lijn van tijgetje
We hebben geen thema. Maar sinds we weten dat we een meisje krijgen, is er langzaam aan steeds meer roze het kamertje ingekomen, waardoor je nu vooral 's avonds het idee hebt een spekkie binnengewandeld te zijn... Foto's in album
wij maken er een echt beestenkamer van, er komen stickers op de muren van boederijdieren (bij BabyWalz besteld) gewoon allemala beeste dingentjes , zoals dekentjes met zo'n print erop, is nu nog niet klaar dus foto's komen later wel!
we hadden eerst het thema schaapjes maar aangezien we een meisje krijgen ben ik over gestapt op het varkentje van tiamo
Wij hebben geen thema. Het is maar een klein kamertje dus het moet vooral rustig ogen. Heb 1 muur knalroze, schuin dak lichtroze en de rest gewoon wit.
Onze winnie the pooh kamer is geschilderd, de meubeltjes komen ze volgende week vrijdag leveren. Foto's staan in m'n album van onze zelf getekende en geschilderde muurschilderijen... We zijn er supertrots op
daar mag je ook wel trots op zijn je mag hier ook wel langskomen hoor hahaha knap gedaan wij hebben alles in de kleur zilver en groen! en met als aankledingsthema RAFFI! De liefste knuffel natuurlijk!
we niet echt een thema, we hebben witte meubeltjes, en 3 schilderijtjes van n zebra, giraffe en een leeuw (heel schattig). en verder twijfel ik nog of ik met muurstickers iets wil doen of met een behang rand
heb ff gekeken in je album, en wauw wat gaaf zeg! en voor de andere meiden, ik heb alles op de voet gevolgd en bekeken. (tja je het toch ergens van afkijken ) zelf had ik niet specifiek voor een thema gekozen, wel voor de kleuren limegroen & wit. puur omdat ik niet wilde weten wat het geslacht zou worden, maar aangezien ik vorige week op de echo heb gezien wat het zou worden, kunnen we er nog een kleur aan toevoegen, en dat is azuur blauw wel doe ik er een paar accesoires van winnie the pooh erbij om het lekker kinderlijk te maken. ik hou mij ogen nog lekker open in deze topic, je weet maar nooit wat voor ideeen je op doet.