welke thema heb jij voor jullie babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babydreame, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben een bos/elfjes thema. En dan de elfjes van disney :) . Dit komt vooral terug in de groene gordijnen van de disneyfairies. Die vallen nogal op.
    Verder hebben we een brons kleurige (metallic) muur, met daarboven de verwarmingsbuizen die we omhangen hebben met nep-klimop slierten, met daartussen enkele vlindertjes en vogelnestjes (met vogeltjes en eitjes) . Een gezellige bloem lamp (van de ikea) op diezelfde muur.
    En om de natuur sfeer te houden hebben we een hangwiegje aan het plafond hangen. Tegen dezelfde kant als die bronzen muur.
    Een wolk als lamp aan het plafond.

Verder een lichtbruin fauteuiltje met daarin een tinkerbell kussentje.

Verder wat stickers van de fairies op kast en op de deur komt straks aan de buitenkant (als ons meissie geboren is) een foam sticker van 1 van de 3 fairies met daarnaast haar naam (moet alleen nog verzinnen waarvan, want ik vind die houten letters in rood/geel/blauw/groen, totaal niet kleuren bij ons kamertje en bij de sfeer ervan.
    Op internet ook al losse letters gezien die je zelf kon verven, maar die zijn dus te groot (20 cm) . Maar oke.

Foto's volgen nog wel ;) , we zijn bijna klaar nu! Nog 2 weekjes voor het helemaal af is denk ik (de details) en dan volgen dus de foto's!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb veel dingen van lammetjes :) Verder is de kamer wit met groen :)

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wij moeten nog beginnen maar hebben nog geen idee wat we willen gaan doen.

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Bij de eerste Winnie the Poeh
    bij de tweede gaan wij Nijntje doen

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  6. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Wauw :confused: (lichtelijk jaloers :oops: )

7. danielle1684

26 sep 2007
    27
    0
    0
    Wij hebben net de babykamer af, ziet er geweldig uit! Thema is SCAPA, van het merk SCAPA! Met whitewash meubeltjes en zandkleurige gordijnen van Riviera Maison met die lussen! En de muren zijn spierwit en een houten vloer! We krijgen een jochie dus een lekkere stoere kamer!

Groetjes!

8. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Wij hebben als thema het mooiste visje van de zee....niet bij iedereen bekend.

9. Heb voor haar kamertje van nu geen echte thema gewoon alles van Draakje dirk en voor de rest alles wit.
    Binnenkort gaan wij verhuizen en heb voor haar muurstickers gehaald van allerlei disneyfiguurtjes.

10. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Wij hebben ook geen thema, we hebben 1 muur knaloranje en verder witte meubeltjes

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij hebben ook geen thema, we hebben twee muren wit en twee muren hebben gestreept met limegroen, wit, bruin, zwart maar dus hoofdzakelijk lime. De meubels hebben we wit met oudeiken en we hebben/krijgen witte rolgordijnen en cremekleurige overgordijnen met grote ringen.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dat hebben jullie echt prachtig gedaan! :D

13. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Mijn kamertje is sinds deze week af! (mag ook wel na 37 weken :) )

Wij hebben blauw met geel... En muurstickers!

Ik ga zeker wat foto's plaatsen ;)

14. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    Ik heb al een paar ideetjes maar geen thema.. bij de oudste 2 ook niet echt gedaan

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Leuk al die kamertjes!
    Wij hebben geen thema, maar onze kleuren zijn, oranje, rood en wit.
    Klinkt knal maar vind het eigelijk wel meevallen
    Ons ledikantje is ook rood, zie je niet zo veel :p

16. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Wij hebben een smurfen kamer. Allemaal posters gekregen van mijn schoonzusje die bij de albert heyn werkt. Daar hadden ze een smurfen promotie en tijdje geleden.

17. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wat orgineel! Dat hoor je niet vaak een smurfenkamer....heb je geen foto's? Ik ben wel benieuwd ;)

18. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    @ liertjuh , hier ook nog een nieuwsgierige!

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb inmiddels een paar foto's in m'n album staan, nog niet zo veel zeggend ;) want juist het wiegje en de commode staan er niet op ;) , maar wel dus onze fairy gordijnen en de bronzen muur :) . Het geheel ziet er zo nog niet echt babykamer achtig uit, maar dat vind ik wel mooi zo.

Het brons had alleen wat meer bruinig mogen zijn in plaats van meer naar het zwarte, anderzijds: het steekt ook wel mooi af nu. Voor het wiegje moet nog een lichtgroen hemeltje komen, dus ook dat steekt mooi af bij de donkere muur.

Andere foto's volgen snel, als de baby kamer wat verder opgeruimd is ;) . Nu lag er nog te veel troep op de commode en op de grond (kleertjes en gereedschap)

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36

Deel Deze Pagina