Schaapjes! Ik heb bijna alles van Jolly Sheep van Bebe jou, helaas is bijna alles al uit de collectie. Ik had voor de 1e al wat spullen van dit thema en heb nu voor de 2e de rest erbij gesprokkeld via (internet)winkels en marktplaats.
@Marleen, wat leuk een schaapjes kamer. Heb je toevallig ook foto's ervan? Wij zijn zelf ook bezig met een schaapjes babykamer en ik kan nog wel ideeen gebruiken. Liefs Hummel.
Onze kamer is wss heel erg cliché maar bij ons wordt het een winnie the pooh kamer! We hebben lampen en zo'n muurstickers gekocht. We zijn gisteren de verf gaan kiezen ook. Wordt een combinatie van fel groen en zacht paars en zacht turquoise! Deze week gaat mijn man verven... ben benieuwd naar het eindresultaat!
We hebben een het kamertje afgestemd op de behangrand en het spei in het bedje. Vooral gezellige kleurtjes en veel giraffen en olifantjes enzo. ZIe album
wij hebben vlinders! ik heb heel leuk behang van anne geddes besteld. deze is ecru met zacht roze,oranje,paarse en groene kleine vlinders! echt mooi, zodra ik een foto heb zal ik deze plaatsen het dekbedje en de gordijnen worden roze! accesoires ook trouwens!
Wij hebben een holland thema dus blauw-wit en rood-wit geblokte lakentjes, delfts blauwe knuffels van de prenatal enz enz.
hoi hoi, Wij moeten nog beginnen maar ik heb al finding Nemo stickers gevonden - maar het wordt een roze muur want het is een meisje! Wij kunnen helaas niet voor 18 juli beginnen - kan niet wachten! Wij houden van de zee dus vandaar Nemo Groetjes
als ik zwanger ben word de babykamer in thema van het schaapje van diddl. vanillivi (geluksschaapje) kan niet wachten tot het zo ve is
Sinds het weekend is eindelijk de babykamer klaar! En ons thema is Draakje van prental! Ik ben er super blij mee
rensie heb je misschien foto's? de mijne is nog lang niet af maar het worden vlinders! en roze! ( babyroze, niet te knal)
Ik vind zelf dat wij wel een orgineel thema hebben. Ik probeer zo veel mogelijk dingen met krabbetjes er op te vinden. Goed gordijnen en dekentje en aankleedhoes gaat niet lukken. Maar de grote oranje (kussen voor op krukje) krab van de Ikea daar heb ik er al 2 van. De kleur is knaloranje, dus andere accessoires ook. Omdat we eerst niet wisten of het een jongen of een meid gaat worden hebben we er aquablauw ook nog bij gedaan als accessoires. Wat blijkt, zijn er hartstikke leuke schilderijtjes met krabben te koop met een aquablauwe achtergrond. Verder kleertjes met krabbetjes er op, krabbenspeeltjes en slab, knuffeldoekje enz.
ik vind dit een erg origineel idee! en oranje kan voor beide ! slim gekozen! oranje had ook onze kleur geweest als we het niet wilden weten. maar dat was niet het geval
Wij hebben een thema dat op alle kindjes van toepassing is, en wel "RUST" Inmiddels zit er een lade in de kast en zijn er wat leuke spulletjes bijgekomen waardoor het iets aangekleder is, maar dit is Lou's kamertje toen het nèt ingericht was (ik was toen 7 maanden zwanger). Het ziet er op de foto's ineens heel ongezellig uit nu ik weet hoe het is met alle spulletjes en baby erin hihi http://img150.imageshack.us/img150/8206/kamer1ez4.jpg http://img150.imageshack.us/img150/1765/kamer3db0.jpg http://img61.imageshack.us/img61/6827/kamer4uu6.jpg http://img61.imageshack.us/img61/6924/kamer6sp1.jpg
Mooi die natuur kleuren joeja ! Maar ik vind dat koortje met kleurtjes tussendoor wel heel erg verfrissend en mooi ook zo er tussen, dus ik benieuwd hoe het nu is, nu het kamertje echt gebruikt wordt!
hier ook geen thema. wordt witte kinder kamer en de muren krijgen twee kleuren. java groen en licht java groen. vind een thema kamer leuk om te zien, maar past niet bij ons jennefer
ik heb de babykamer alaska witte meubels met zwarte poot. heb allemaal lakentjes in het zwart wit een met barok een met bijtjes en bloemetjes een zwart met witte stip en geruite rand. de knuffelbeestjes zijn ook zwart wit een zebra en 2 grote zwarte poesjes en een ooievaar. nu ga ik vandeweek voor het behang en de vloer wil wit behang en een muurtje zwart wit behang en denk dat ik de vloer in houtkleur wil