Welke thema voor 2e verjaardag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door girlanis, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    Hoi dames

Welke thema hadden jullie gebruikt / gaan jullie gebruiken voor de 2e verjaardag van jullie dochter?

Hier een kleine nijntje fan. Maar k vind de versieringen van nijntje nogal saai wat betreft de kleuren. Taart van nijntje kan wel mooi roze gemaakt worden. Of zal ik maar een ander thema kiezen als minnie mouse of kitty?
    Wat raden jullie me aan?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik zou het thema kiezen waarvan je kindje gek is. dus nijntje. en wat maakt het uit dat jij de versieringen saai vind? het gaat erom wat je kindje ervan vind:)
    al zouden de versieringen zwart wit zijn, zolang mn kind het geweldig vind dan vind ik het helemaal prima.

3. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    Ja idd. Daar dacht ik dus ook wel aan. Het gaat uiteindelijk wel om haar. Als zij het maar leuk vind.
    Ik zag net trouwens ook andere versieringen van nijntje. D7s het komt wel goed. K had niet verder gekeken.

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Geen thema. Waarom zou je een thema kiezen? Het is geen corsowagen of carnavalsvereniging. Een kind vindt alles leuk, al is het minnie mouse met nijntje door elkaar.

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Gewoon wat je kind leuk vindt, een thema is eigenlijk helemaal niet nodig met 2 jaar. Dat is meer iets als je dochter later haar verjaardag gaat vieren met eigen vriendjes en je de activiteiten in 1thema wilt doen.

Qua taart en haar favo figuur zou ik wel even oppassen op deze leeftijd. Ik heb vaker op een 2de verjaardag meegemaakt dat het kindje helemaal in paniek raakt omdat je zo'n mooie 'knutsel' tafereel van hun idool ineens met een mes gaat snijden. Of ineens in het lichaam van nijntje/minnie/bumba oid met een grote taartmes steekt.

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.945
    113
    Mijn dochter werd bij haar verjaardagen tot nu toe (dat zijn er 3 ) alleen al blij van slingers, ballonnen en taart op zich.
    Ik zou er niet te moeilijk over doen!

7. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    Thnx dames. K ben er al uit. Het wordt toch met nijntje als thema!!! Ben inmiddels genoeg tips en ideeën tegengekomen en gezien dus we weten al wat het wordt . Het draait uiteindelijk om het leuk maken voor de jarige. ☺

8. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    Een ieder voor zich. Maar wij gaan toch voor het nijntje thema. Dan maar een corsowagen of noem me maar gek!! Het is maar wat je er zelf van wilt maken voor je kind toch.

Thnx 😉

QUOTE=Lousaa;18799406]Geen thema. Waarom zou je een thema kiezen? Het is geen corsowagen of carnavalsvereniging. Een kind vindt alles leuk, al is het minnie mouse met nijntje door elkaar.[/QUOTE]

Deel Deze Pagina