Temperatuurkaartje

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lasvegas, Jan 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

Jan 26, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Normaal ben ik meelezer maar heb nu toch een account aangemaakt. Ik ben in november gestopt met de pil en eind november laatste pil ongesteldheid gehad. Daarna niet meer ongesteld geworden. Om wat meer inzicht te krijgen ben ik gaan temperaturen. Kunnen jullie van dit overzicht al wat zeggen?
    Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Attached Files:

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,148
    0
    0
    Drenhte
    Lijkt erop dat je op dag2 n ei hebt gehad. ( wat dus ergens op dag 40 is ofzo als t goed begrijp.
    En dan zou je nu 11 dpo (days past ovulation) zijn dus over 3 dagen ongeveer nod als je n normale lf hebt. Spannend hoor:)

3. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

Jan 26, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Liesje bedankt voor je snelle reactie! Klopt idd dat dan ongeveer op dag 40 zou zijn. Ik spring al een gat in de lucht als ik ongesteld wordt...:)

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    is het een idee om je temp via FF (fertility friend) bij te houden, dit online programma geeft ook je eisprong aan, kijk maar eens via de link in mijn handtekening. Het is wel engels, maar echt heel simpel :)

5. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

Jan 26, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na wat dagen bruine afscheiding, ben ik vorige week donderdag ongesteld geworden, wel licht maar mede door m'n temperatuur weet ik dat het een echte ongesteldheid was.

Bedankt voor de tip van fertility friend, ben m'n cyclus daar nu in aan het bijhouden.

Share This Page