Hoi allemaal, Welke thermometer kan je het beste gebruiken? Ik heb een oorthermometer, maar die is volgens mij behoorlijk in war. Gezien hij constant 35/35.2 aangeeft bij mij, en bij mijn man en zoontje is het ook niet veel hoger haha! Groetjes
Om een betrouwbaar beeld te krijgen van je temp zul je het toch anaal moeten gaan doen. Als dat niet gaat lukken, dan mag vaginaal ook. Via de mond, oor of oksel is niet geheel betrouwbaar omdat er heel veel factoren zijn waardoor je temp kan afwijken. Wil je het helemaal overzichtelijk hebben zou ik een thermometer pakken met 2 decimalen achter de komma, maar ik heb er gewoon ene van de kv met 1 decimaal. Succes
Tja ik ben van mening dat 2 decimalen schijnprecisie geeft. 1x omdraaien en je temp is alweer 1 honderste gestegen. Met 1 decimaal zou je je eisprong er wel uit moeten kunnen halen. Ik heb ook een van de kv, met 1 dec.
Ik heb ook een thermometer met 1 cijfer achter de komma, kan prima mn eisprong terug vinden. En het beste is idd om rectaal of vaginaal te tempen, dat is het nauwkeurigst. Succes!
kv 1 decimaal. Maar let op dat je die neemt die in een paar seconden afleesbaar is! Ben er zeer tevreden over. En inderdaad anaal meten. Deze heeft ook een flexibel uiteinde, altijd prettiger.
Ik heb ook die van kv genomen! Vraag me nu alleen af, vanwaar de 37.6? "Normaal" is dit toch te hoog? Verder ook geen ei op komst.
Ik heb mijn thermometer ooit meebesteld bij ovutesten van zwanger en kids. Het is gewoon een standaard digi met 1 decimaal. Werkt prima, kan mn eisprong er goed mee zien. 37,6 is idd aan de hoge kant. Ben je niet grieperig oid?