Wat raar zeg, heb die van mij ook bij matcare besteld en die heeft toch echt 2 cijfers achter de komma (en is ook nog speciaal bedoeld voor onder de tong tempen, wat ik veel fijner vind). Ik denk dat ze hem niet meer hebben dan? Gelukkig dat er nou toch 1 gevonden is!
ik heb een thermometer van Hartman. Die heeft mijn vader eens meegenomen toen hij voor zijn werk mee moest lopen op de ehbo in een ziekenhuis. Heeft 2 decimalen.
Tja, het heeft allemaal nogal wat voeten in de aarde gehad. Nergens een tweedecimalenthermometer te bekennen. Uiteindelijk heb ik er een besteld op retomed.nl en die doet het prima. Deze cyclus maak ik nog af met 1 decimaal, want daar was ik mee begonnen, met de Braun thermometer. Wel meet ik nu nog met allebei de thermometers, om te zien wat het verschil is. Er is nauwelijks verschil, ze komen goed overeen. Achteraf gezien was 1 decimaal misschien ook wel goed geweest, want mijn curve geeft zo'n duidelijke stijging aan. Voor ovulatie 36.6-36.7 en na ovulatie 37.1-37.2, zie onderschrift voor kaartje. Maar ach, als je eenmaal in de kop hebt dat je een tweedecimalen moet hebben, dan moet dat, hè ! En nu maar hopen dat mijn temp zo hoogt blijft en niet daalt rond mijn NOD 14 maart, als je begrijpt wat ik bedoel [-o< Bedankt voor alle tips!