Gisteren ben ik na de MK weer begonnen met tempen, niet zo zeer om nu het vruchtbare moment op te sporen(moet een maand overslaan), maar wel om te kijken of het lichaam zich hersteld en of ik al weer een eisprong heb. Temp was nu nog hoog bover de coverline (van voor ei waar zw uit voortkwam) Hopelijk komt cyclus weer snel op gang, wil niet te lang wachten...
Aaaah nee, dit meen je niet Heb je een miskraam gehad?! Wat erg zeg Jeetje, hier schrik ik wel van zeg! Het was je zó gegund! Heel veel succes dan maar weer, hopelijk herstelt je lichaam zich snel weer! Sterkte en een knuffel!
Mijn kaartje ziet er inderdaad best spannend uit, ben van plan om donderdag te testen als mijn temp dan nog hoog is.
ik weet dat het wellicht raar klinkt maar niet doorgaan zou me denk ik meer frustraties geven, omdat ik dan elke keer als ikmij ei voel en ongesteld wordt weet dat ik een kans heb laten liggen. Helaas zullen we weer moeten insemineren wil ik zwanger kunnen worden. we wachten nu of het lichaam de cyclus weer opgang krijgt en dan kunnen we starten, zit alleen nog te wachten op reactie van de donor,
Juist omdat jullie insemineren, was het zo fijn dat je 'meteen' zwanger was, nu moeten jullie er mee doorgaan. Hopelijk hebben jullie snel een reactie van de donor en is alles in je lichaam weer snel op de rit zodat jullie een nieuwe poging kunnen wagen!
Hallo Helaas geen goed bericht van de donor, hij is tijdelijk niet beschikbaar en heeft ons nu in contact gebracht met een collega donor. Hopelijk is er een match.....
kan het zijn dat ik nu al ongesteld ben na de miskraam? weet iemand dat? Ik begon gisteren te vloeien (was vanaf zaterdag helemaal weg) En nu ook wat krampen net als een menstruatie. Niet te hevig of zo en ook het vloeien is ieyts minder, maar ja het is natuurlijk ook schoon gemaakt..
Ik denk dat het nog wat ´rest´ bloed is, een menstruatie zou wel heel snel zijn. Hopelijk heb je een match met de nieuwe donor en kunnen jullie gelijk verder.
zou het kwaad kunnen als we wel deze maand op zoek gaan naar mij ei? Ik wacht echter nog even op reactie van de donor, maar ik hoop dat we zsm weer kunnen starten ze zeggen dat je vlak na een MK erg vruchtbaar kan zijn
Ricmar, wat jammer van de donor Maar hopelijk is die andere donor ook een goede match! Na een mk ben je meestal inderdaad erg vruchtbaar, maar volgens mij raadt de ene gyn aan dat je een cyclus wacht terwijl de ander aanraadt gelijk door te gaan. Maar ik heb daar weinig verstand van, dus misschien weet iemand anders het?
hallo, ik had ook bij allebei mijn miskramen dat het bloeden ophield maar na een paar dagen weer terug kwam... dit zijn geen regels... ik moet ook een maand overslaan maar ik doe het niet... vertrouw mijn eigen lijf dat die goed weet of het kan daarbij heb ik 2 gyn gehad uit dezelfde ziekenhuis en allbei zeiden ze wat anders. bij de een mocht het en de andere vond het ouderwets gezwets... ik zit nu in mijn 5e week en nog geen regels... geduld is een schonezaak..
ik snap helemaal dat je weer zo snel mogelijk aan de gang wilt. Mijn cyclus leek iets langer te zijn na mijn curretage. Ik denk dat je bloeding die je gehad hebt zeker geen menstruatie kan zijn, zal echt nog een nabloeding zijn. Ik vroeg waarom er een ronde gewacht moet worden na curretage aan de gyn. Hij zei dat je dan weer wist wat de eerste dag van je menstruatie was en dat zo makkelijker kan bepaald worden hoe lang je zwanger bent, als je dat bent geworden. Het was niet zo dat het dus niet zou kunnen meteen na curretage.
Mijn gyn zegt dat je er meteen weer voor kan gaan en de enige reden waarom sommige nog zeggen dat je moet wachten is zodat je beter kan bepalen hoe lang je zwanger bent. Daarvoor hebben we tegenwoordig echo-apparaten en je lichaam geeft zelf wel aan of het eraan toe is of niet. Ik heb ook een keer getempd na een curretage en kreeg een heel vreemd kaartje (veel schommelingen), maar er was wel een ei te ontdekken. Je kon heel goed zien wanneer mijn lichaam zich weer herstelde en mijn cyclus op gang kwam. Eerst drie weken hoge temp, daarna daalde het en na anderhalf week een eisprongdip en daarna steeg het weer om exact 14 dagen erna ongesteld te worden. Succes en hopelijk zo snel mogelijk weer starten!