Hoi, Even een vraagje... ik meet ook mijn temp regelmatig... maar niet via FF, vind ik te moeilijk...hou het zelf bij in een app. Maar nu had ik eigenlijk een heel theoretische vraag...weet niet of iemand het antwoord weet. Ik weet dat een temperatuurdip niet steeds hoeft te betekenen dat het om een innesteling gaat... Maar stel dat je toch een dip krijgt in je temperatuur door een innesteling... Wanneer vind je innesteling dan normaal plaats? Voor, tijdens of na de temperatuurdip/innestelingsdip? Thx!
In principe gelijk met de dip. Maar stel dat jouw temp in de nacht dipt en tijdens tempen weer hoog is, weet je dus niet dat hij gedipt heeft
Ik las laatst dat een dip pas een dip is als je temperatuur 2 dagen laag blijft, als je 1 dip hebt is het gewoon een temperatuurdaling. Dit stond op de site van FF. Weet er het fijne verder niet van hoor ! Heb het nog even nagezocht, kan het niet meer vinden! Misschien heb ik het ook wel niet goed gelezen. Vond wel dit: The term implantation dip is often used to refer to a luteal phase dip that occurs around the time of expected implantation (7-10 days past ovulation). While this pattern does not always result in pregnancy, the term is often used because of the timing of the dip and because this pattern appears with greater frequency on pregnancy charts than non-pregnancy charts. Hoe ziet je temperatuur er nu uit Dora? Ik heb op 7 en 8 DPO een dip in temperatuur gehad, vandaag weer flink omhoog.