En alle hormonen het overnemen... De babykamer al klaar is, de kleertjes al 20x gewassen, gestreken en opnieuw ingedeeld zijn in de kast. En je jezelf opeens realiseert dat je kittens ook recht hebben op een babykamer... Krijg je dit;
Daarachter staan 2 kattenbakken (1 voor mamma en 1 voor de kitties) 2 bakjes voer, 2 bakjes water, een vervoermandje waar ze in vertoeven, een zacht lounge-mandje en een aantal speeltjes. Er hoorde nog een krabpaal bij maar dat paste niet meer dus die staat buiten het paradijs Mijn man was de slapeloze nachten zo zat dat hij vroeg of ze niet in de babykamer konden vertoeven en ik zag mijn 8 maanden werk al helemaal beknabbelt en bepoept worden door die pluizeballen dus we stonden vanmorgen voor openingstijd al voor de praxis voor een houtplaat, heb de kids gedumpt op de slaapkamer met een traphekje ervoor in de hoop dat ze beide nog leefde als ik klaar was en ben heul enthousiast gaan zagen en timmeren! Tijdens het middagslaapje van de jongste vond ik het gewoon niet af en heb ik de oude verf gepakt en ben ik los gegaan Kon er echt niets aan doen, de hormonen namen het hele kluswerk van me over.
Haha ja dat WAS leuk ja, zij 65 dagen ik 9 maanden! Tisnieteerlijk!! Maarja aan de andere kant ben ik blij dat ik er niet gelijk 4 uitwerp maar het gewoon deftig bij 1 hou
Het is beter om de voerbak niet te dicht bij de kattenbak te zetten. Quote van internet: Zorg ook altijd voor een aantal meters afstand tussen de kattenbak en de voer- en waterbakjes. Een kat zal niet vlak bij zijn voederplaats op de bak willen gaan en door de kattenbak te dicht bij de voerbak te zetten, werkt u onzindelijkheid in de hand.
Sorry maar heb echt de ruimte niet om een afzet te maken van een aantal meters breed!! Ze moeten het er maar mee doen en het zal niet zoveel uitmaken hier denkik aangezien wij de kitten kattebak elke 2 dagen bijna moeten verschonen. Moet er niet aan denken dat ze zo nogmeer gaan poepen en plassen whaha.
Zeg het alleen maar als tip, die van ons deden het overal behalve op de bak, tot de dierenarts me hierop wees.
haha dank je wel dan! Ik had dat met kattengrind, ineens wilde de kat niet meer op de bak, bleek ik te grove steentjes erin gedaan te hebben. Snel heel fijn grind (zand achtig) gekocht en probleem opgelost! Zo kom je steeds meer te weten over je poezenbeest he! Verwende dieren dat het zijn