Woensdag is bij ons papadag. Dan is mijn man de hele dag thuis om voor onze dochter te zorgen. Ik belde hem net en ze waren pas net wakker! Als ik thuis ben, of het is weekend is ze standaard om 7:00 wakker en als mijn man thuis is slaapt ze gewoon lekker tot 9:00 En dat is nu al 4 weken achter elkaar zo Zou mijn man stiekem iets in haar avondflesje doen de avond ervoor?? Klacht voor vandaag: Baby's die alleen op papadag uitslapen!
Hoort papa het wel als ze wakker is? De mijne zou dat niet horen denk ik zo.... en dat word nog wat als ik begin mei 2 nachtdiensten heb... tref ik straks 1 snurkende vent en 1 huilend mannetje aan??? Of regeld moedertje natuur het zo dat als moeders van huis is de papa lichter slaapt??
Als die van ons eenmaal wakker is, kun je haar moeilijk niet horen Ze is dan namelijk nogal duidelijk aanwezig
haha daar heb ik gelukkig geen last van maar ja mijn vriend is er toch nooit dus doe toch alles alleen haha
Nou dat heb ik nou altijd in het weekend. Ik mag dan kiezen welke dag ik uitslaap (zaterdag of zondag) en ik kies ALTIJD de verkeerde dag, lees: bij mij zijn ze om 6 uur wakker en als mijn vriend eruit moet, slapen de kindjes uit tot een uur of 8. Grr...
Hahaha, herkenbaar. Als ik het weekend werk, is ie heel lief en slaapt na z'n ochtendfles lekker een paar uur. Bij mij is het jengelen. Maar normaal is zondag 'rustdag' maar hier gaat dat niet op. Op een of andere manier merkt ie dat we beide thuis zijn en gaat hij lekker 'vervelen' huildagje enzo.
hihi, ik moet stiekem wel een beetje lachen. ik weet eigenlijk niet hoe dat bij ons zou zijn. ik ga er eigenlijk altijd uit met de kinderen. hij zal een goed karma hebben zeker een rustgevend karma.