Hoi, Ik heb gekozen voor 6-12 weken. Van mij mag het wel wat sneller gaan, want ik vind dit maar een spannende periode. Ben nu 8 weken, maar kan niet wachten totdat ik 12 weken ben. Ook, omdat ik het dan meerdere mensen wil vertellen. Groeten van Friezin
6 - 12 weken zonder twijfel. Natuurlijk ben je op den duur op het einde je zwangerschap vaak wel zat en zo, maar je hebt veel meer duidelijkheid dan in het begin, bovendien begrijpt eigenlijk iedereen dan als je eens ergens geen puf voor hebt, in de eerste 12 weken niet. Bovendien na de 12 weken gaat het wat meer leven, je hebt je echo gehad, de kwaaltjes beginnen vaak weer wat af te nemen enz enz. Die komen aan het einde wel weer terug allerlei kwaaltjes, maar ja dan is het einde wel in zicht en dat is met de 12 weken nog niet. Bovendien vind ik onzekerheid het ergste wat er bestaat!
van mij mogen die 12 weken nu voorbij zijn zodat ik het eindelijk tegen de rest kan vertellen en een beetje gerusteller kan zijn!
Ik heb gekozen voor 6/12 weken. Enerzijds omdat het zo spannend is, en anderzijds omdat ik zo mega misselijk ben. Overgeven, walgen... Het hoort er bij mij allemaal bij. Leve de 12 weken en dan hopen dat ik van de zwangerschap kan beginnen te genieten want nu zit er dat niet echt in.
ik vind nu de ergste tijd! ben nu 4 weken zwanger! ik wil het graag aan iedereen vertellen maar moet me voor mijn gevoel ook weer even inhouden! zndag zal ik mijn ouders en de familie van mijn vriend op de hoogte stellen. bij de eerste echo vertellen we het onze dochter en die mag dan aan haar ooms en tante vertellen dat ze een broetje of zusje krijgt! leek me wel eenleuk idee! ook het wachten nu op de eerste vk bezoek en echo vind ik vreselijk maar ja we moeten het alleaal doorstaan! liefs
Ergste periodes vind ik wel een groot woord. Ik zou er toch geen enkele van over willen slaan maar de periode dat ik me de meeste zorgen maakte was zo vanaf 13 weken. Voor die tijd als ht misging dan was ik er toch enigzins op voorbereid, je weet dat het kan gebeuren maar na die 13 weken ben je een soort grens overgegaan. Als het moet misgaan dan liever voor die 13 weken. Gelukkig voelde ik deze al heel snel afentoe dus dat scheelde wel maar nu vind ik de momenten dat ik ff niks voel wel een beetje eng, gelukkig duren ze nooit lang en ben ik maar 1x echt bang geweest.
Ik kan geen keuze maken. Ik vond wachten op mijn NOD niet leuk, maar zwaar is een groot woord. De eerste 3 maanden waren onzeker maar heb geen kwaaltjes gehad, dus zwaar was het niet. Wachten op de echo was spannend. Aan de laatste loodjes ben ik nog niet toe, maar zwaar vind ik het nu al.
ik vond de eerste 12 weken wel erg laang duren ...op echo`s heb ik nooit echt hoeven wachten die kreeg ik al vanaf 5 weken weekelijks maar NU ..pffff ...ik kijk de kleine er gewoon uit ..ik ben het om het maar even plat te zeggen echt beu ..alles doet pijn continu harde buiken en slapen s*cks ... uhm sorry voor klaagzang ..ben ook erg benieuwd naar ons kleintje
Ik kan niet kiezen, ik vind het allemaal vervelend. Het wachten op een positieve test kan vervelend zijn, maar zwanger zijn vind ik ook geen pretje. In het begin onzeker en misselijk, daarna misselijk en last van bandenpijn, daarna bandenpijn en wachten op echo's om te zien en horen of alles goed is. Weer onzeker. Uiteindelijk vind ik de zwangerschap erg lang duren, en dan komen de laatste weken voor de bevalling, ook geen pretje, en laten wij het dan maar niet hebben over de bevallling op zich. Mijn vorige bevalling was een drama, ik hoop dat het nu beter gaat, ben wel een beetje bang. Maar ik wacht af en laat het maar over mij heenkomen. Maar al met al ben ik geen lieverhebber van zwanger zijn, wel van mijn kindje in mijn armen houden, maar helaas hiervoor moet je eerst zwanger zijn.
in het begin was iker nog niet zo mee bezig. ik was aan het werk en deed gewoon de dagelijkse dingen. maar nuvanaf verlof gaat het erg langzaam. vooral nu ik echt op het laatst loop
Ik kan niet zo goed kiezen tussen de 6-12 weken en de laatste weken.. Ik ben deze afgelopen weken zo moe geweest, veel meer dan bij Merijn.. maar ja rusten met een dreumes in huis zit er niet in.. maar waar ik erg naar uit kijk zijn weer die laatste weken. Ik heb bij Merijn zo ontzettend slecht geslapen vanaf 36 weken. Steeds plassen etc. En dat zal nu wel nog zwaarder zijn met een dreumes erbij