Vanmorgen negatieve test van Clearblue +.. Zit vandaag op mn NOD. Heel erg last van pijnlijke borsten en totaal geen ongi krampen, die ik normaal gezien altijd heb.. Kan het zijn dat het HCG hormoon nog te weinig is? Zit alweer in ronde 24 voor 1e kindje.. pffff Wie testte er na NOD pas positief?
Ik ook! Vanmorgen dag twee NOD, CB test negatief.:x Wordt zo langzaam aan ook gek van het wachten en testen. Pfff! Greetzz
Echt frustrend he.. Heb echt wel eens het gevoel dat het raak kan zijn.. maargoed je lichaam kan je ook goed voor de gek houden.. Nog ff geduld..
Waarom doe je geen streepjestest? De CB heeft meer HCG nodig, en misschien zit je nog net onder die grens. De CB met wekenindicator heeft 25ugl nodig, en die zonder 50ugl. Dus zeker met die zonder indicator kan best nu nog negatief aangeven. Extra sensitieve testen zijn er al vanaf 10ugl en daar zou je nu echt wel boven zitten. Koop alleen geen predictor early want die schijnen false lijntjes te geven
Welke kan ik dan het beste kopen? Dus die CB test die ik vanmorgen gedaan heb, die met die plus, heeft 50 ugl nodig? Jeetje.. das wel heel veel idd
Ik heb uit nood vandaag de CB gepakt, gisteren de vroege test (20 ugl) van Testjezelf.nu gebruikt : noppes Zojuist weer wat nieuwe besteld, even HCG laten verdubbelen(pfff) en dan probeer ik over twee dagen weer eens. Op den duur wordt het echt een obsessie, al die testen. Heb zelfs een ovulatiestest gepakt (jajaja, ik weet het dames, niet voor bedoeld) dat was een mega-knaller-testuitslag.... Geen bloed = goed!
ik wil je geen valse hoop geven maar mijn ovulatie test was ook zo goed als positief bij mij mk. Nu een tuurstreepje op de action (vaker gehad, dus vertrouw het niet) en een donkere streep op mijn ovulatie test, wie weet.... (zit wel pas 7 dpo dus kan nog alle kanten op). Ik zou een kruidvat test halen, die 2 voor 5 euro. Zijn er gevoelig en dan heb je meteen duidelijkheid.
Het zou best kunnen dat je trager HCG aanmaakt of dat je eisprong wat later is geweest? Innesteling kan ook wat later zijn geweest dan je vermoedt? In ieder geval zou ik er een kv2v5 tegenaan gooien! Ik duim voor je!
Bij mijn eerste testte ik best laat positief. Was ook een rare cyclus... eisprong niet helemaal duidelijk zichtbaar op mijn temperatuurkaartje...(in gebruikte de temperatuur methode). En pas rond dag 40 had ik een duidelijk positieve test terwijl mijn cyclussen gemiddeld 33 tot 34 dagen waren. Heel veel succes met wachten en ik duim voor je!!! X
Sorry weet dat dit niet jouw topic is maar moet t effe zeggen... maar Sita...wat spannend weer voor jou!!! Ik duim voor een mooi plakbeebje. Ben benieuwd
Bedankt voor de reacties!! Kan idd dat mn eisprong iets later is geweest. kreeg zondag 27 april buikpijn aan 1 kant.. dus dacht dan heb ik 29 april mn eisprong, dus daar rondom geklust. en vrijdag 2 mei verloor ik 1 lange slier slijm? (sorry dames) Dus dacht toen van ooh nee.. is dit nu mijn eisprong? Dus weer geklust. Verder geen symptomen gehad. 1 dag voor NOD begonnen mn borsten heel veel pijn te doen en nu nog steeds.. Ga maar eens die test van het kruidvat halen dan. maar ga wel even wachten met testen dan de komende dagen.
haha dankjewel! Zou wel heel onwaarschijnlijk zijn als ik nu WEER zwanger zou zijn hoor want ik vertrouw de action testen gewoon niet en ik vind het nog te vroeg voor een kv. Maar ja, alles kan. We zullen het gaan zien Ik hoop het zo! Laatste kans op een spontane zwangerschap. Als ik niet zwanger ben moet ik volgende maand aan de pil en dan hopelijk zo snel mogelijk starten met de pgd. & zeeuwsemeid jij ook bedankt haha! Spannend voor ons beide! Mijn duimen draaien hier!!!!
De pijn op de 29e kan heel goed groeipijn zijn (wordt vaak onterecht gemerkt als de eisprong). Het slijm op de 2e is vruchtbaar slijm. ik denk dat jouw eisprong rond de 2-3e heeft plaats gevonden. je zit dan nu 10-11 dagen na ei en dus nog 3-4 dagen voor je nod. kan alle kanten nog op
Okee. dus die pijnlijke borsten zijn wel een goed teken dan? Dan ben ik miss te vroeg met testen Wel raar dat ik altijd een cyclus heb van max 32 dagen