Welke tijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brigit, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Mijn dochter wordt binnenkort 1. Nu wil ik uitnodigingen gaan sturen maar ik kom er niet uit met de tijden.
    Zelf hou ik er niet van om te zeggen je moet die tijd weer weg, maar nu met haar 1e verjaardag lijkt het mij wel verstandig.

Van hoe laat tot hoe laat hebben jullie het feestje gehouden?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Van 14 tot 18 uur en erbij gezet dat dochter tussendoor even een dutje ging doen..

3. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Wij vieren het tussen 11 en 14. Tussen haar ochtend en middagslaapje in.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ze is vandaaag ajrig (HOERAAA) maar we vieren het zaterdag. ik heb aangegeven dat het feestje van 2 tot 6 is en ik ken mijn bezoek goed, die hebben de neiging om te blijven hangen dus heb er zo een tekstje van gemaakt:

beste familie en vrienden,

Dinsdag 21 februari is het alweer 1 jaar geleden dat ik voor het eerst in dit geval de sneeuw zag.
    Op zaterdag 25 februari wil ik samen met jullie mijn allereerste verjaardag vieren. Je bent vanaf 14.00 van harte welkom om van mijn overheerlijke taart te genieten..en als je lief bent krijg je ook nog eens een kopje koffie.
    Om 18.00 wil ik je bedanken voor je komst en gaan papa en mama M**** en mij klaarmaken om naar bed te gaan.
    Ik hoop dat je erbij bent!
    Liefs,

5. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jonas verjaardag van 15.00 tot 18.00 gevierd, iedereen was om 18.30 weg, Jonas lag om 18.00 uur al in bed! Alleen schoonouders begrepen niet dat ik echt iedereen naar huis wilde hebben om de puinzooi op te kunnen ruimen, die bleven doodleuk zitten... Nou ja, de meeste gasten hadden het prima in de gaten, is ook lang zqt voor zo'n kleintje! Het is zo druk voor ze!
    Succes :)

6. singa

singa Niet meer actief

wij hebben het van 13:00 - 17:00 gevierd. er waren een paar mensen waar ik van te voren tegen had gezegd dat ze mochten blijven eten. dat waren ook de rustigere mensen dus dat ging helemaal goed.
    De bedoeling was ook dat ze van te voren even ging slapen maar ze wilde echt niet naar bed.

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij vieren het gewoon de hele dag, maar er komt dan ook naast 2x opa en oma en 2x ooms en tantes (met aanhang) niemand (in totaal 11 personen die ook verspreid over de dag komen dus geen probleem hier met tijden ;)

8. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Wij hebben tussen 13.00 en 17.00 gedaan, maar achteraf was dat te lang voor hem... Vond dat dus niet zo'n succes qua tijden.

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik had mijn schoonoduers,overgrootouders en mijn moeder op de koffie om 11uur en die zijn de hele dag gebleven. Vrienden en de rest van de familie heb ik vanaf 17uur gevraagd. Tycho gewoon om 19uur naar bed gedaan en iedereen die daarna kwam had pech gehad, de jarige was doodop. Ik moet wel zeggen dat zijn 1e verjaardag op vrijdag was en wilde het wel op die dag vieren dus vandaar vanaf 17uur. Ik had soep gemaakt met stokbrood en salades enz enz. Dus had een hoop mensen die bleven eten en iedereen ging gelukkig wel om 20:30/21uur weer naar huis, Hadden papa en mama ook nog een beetje een avond ;)

Dit jaar is Tycho op zondag jarig en denk dan dat ik het vanaf 15uur vier en dan ook gewoon Tycho op bedtijd gewoon naar bed breng. Ik denk dat er dan ook niemand zal blijven hangen tot 's avonds laat. En natuurlijk gewoon mijn schoonouders,overgrootouders en mijn vader en moeder vanaf 11uur. Vind dat die wel de hele dag gewoon welkom zijn.

xxx

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Op onze uitnodiging stond: Jullie zijn welkom vanaf 14u en om 20u zwaai ik iedereen weer gedag. Gelukkig was iedereen om 17.30 weg en kon ze in pyama patatjes eten en lekker samen naar bed.

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Met de eerste verjaardag hadden wij vanaf 14.30 en dan geen eindtijd. Dit was mooi naar hun middag slaapje. En de meesten waren weg voor het eten. Op kinderverjaardagen blijven de meesten maar 2 tot 2,5 uur zitten, althans bij ons.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij deden het van 15:00 - 19:00 na het middagslaapje en hier is het altijd met eten.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij vieren verjaardagen altijd de hele dag (2 dagen zelfs ;)), iedereen is de hele dag welkom, voordeel is dat meestal iedereen een beetje verdeeld komt.

Deel Deze Pagina