hallo moeder! vorige week had mijn dochtertje haar rechter onder beentje i neen keer blauw met rooie vlekken.... dit trok ook snel weer weg en ook haar urine ruikt heel sterk als ze heeftr geplast dan ruik ik het direct maar dit heeft ze al een tijd.. ik ben met haar bij de dokter geweest en die kan haar blauwe beentjes enzo niet thuis brengen! hij heeft geen idee waar dit aan kan liggen.... voor haar urine moest ik haar luiers wegen nu moet ik deze week weer komen en dan stuurt hij me waarschijn lijk door naar de kinderarts... maar vroe gme af of er iemand is die dit kent of ook gehad heeft? want afgelopen zaterdag had ze het ineens aan haar arm!
het komt me niet bekend voor, hoop dat je meisje er geen last van heeft en dat het niks bijzonders is.. sterkte meid
ze heeft er gelukkig geen last van maar vind het maar eng allemaal en helemaal omdat de dokter geeen idee heeft wat het zijn kan...
ik moet zeggen dat die urine geur ook uitmaakt welke luier je gebruikt, als ik bijv pampers gebruik ruikt zijn urine veel sterker, en nu met het warme weer ook (misschien omdat ze meer zweten) geef je ook extra vocht overdag?
ik weet niet hoe het eruit ziet. en waar je dokter op onderzocht heeft. en of je het voorgelegd aan het cb? maar als je het niet vertrouwd, zou ik je gevoel ook volgen en eventueel een doorverwijzing kunnen vragen naar een dermatoloog.
toevallig zag ik bij Indy net ook blauw rood-achtige plekjes op haar linkerbeentje...ik kijk het heel eventjes aan zij heeft inderdaad wel vorige week een prik gehad.
faytje had ook blauwe beentjes en dat kwam door de prik ff het CB bellen en dan kennen hun het door geven! ik werd door iemand gebeld van een bedrijf die al die dingen in de gaten houdt!
het ligt niet aan de prikjes.... aanstaande vrijdag moe tik naar het cb en dan ga ik het daar ook voorleggen donderdag moet ik weer met haar naar de ha! dit is echt een blauw aangelopen beentje met rode plekken en het trekt ook zo weer weg de ha heeft gekeken of er misschien iets was wat knelde maar dit was niet zo..... uiteraard sta ik er natuurlijk op dat hij me donderdag doorstuurt wan tik wil wel weten waar het vandaan komt! over die urine ik heb alle soorten pampers al geprobereerd en het blijft sterk ruike dus daar ligt het volgens mij niet aan ik wacht het wle af....