Hoi, mijn dochter heeft best schrale wangetjes en aan een kant is het een beetje kapot. Ze sabbelt ook de hele tijd op haar handje en dan is haar wang ook de hele tijd nat dus dat heeft er misschien ook mee te maken dat het wat schraal en een beetje kapot is. Wat smeren jullie op de wangen? Ik heb Op t wangetje van Zwitsal, maar merk niet echt dat het helpt. Hebben jullie een wondermiddeltje? Vooral dat 'wondje' lijkt me ook niet lekker voor haar.
Een echt wondermiddeltje ben ik ook benieuwd naar. Momenteel smeer ik er plurolzalf op. Volgens mij is dat net wat vetter dan Zwitsal. Vaseline zou je ook kunnen proberen.
Ik heb nog een zo'n potje vaseline, gewoon simpele vaseline? Die zwitsal gebruik ik soms zelf op mijn handen, maar volgens mij werkt ie niet echt, tenminste op mijn handen vind ik hem ook niet werken.
Ik gebruik bepanthen of weer-en-windbalsem van weleda, werkt allebei perfect, ook met dit koude weer op t moment.
bepanthen; dit is voor oppervlakige wondjes of niet? Volgens mij heb ik die ergens liggen, even zoeken!
Mijn ventje had dus ook schrale wangetjes van t sabbelen en bepanthen smeert lekker, na 2 dagen waren de wangetjes weer heel en zacht. Weer-en-wind balsem gebruik ik voor dit gure weer, werkt ook prima om zachte wangetje te houden met die koude wind! Succes!
zwitzal gebruik ik en als het heel schraal is sudocreme als hij naar bed gaat want tje dat slaat natuurlijk speir wit uit.
Ik heb weer en wind creme van Kruidvat eigen merk, en ik moet zeggen dat dat een stuk beter werkt dan Zwitsal.. Van Zwitsal droogt Jelles huidje alleen maar verder uit...
zwitsal voor schrale wangetjes dat is n speciale tube en t werkt hier heel goed iedere morgen erop gesmeerd en t is bijna weg dus denk ik ongeveer 3wk in gebruik! vooral met dit koude weer zijn de wangentjes gevoelig! groetjes krullie
Misschien een gek idee... maar ik deed er sudocreme op... Doe ik trouwens op meer dingen... Werkt super!
zwitsal vernix creme gebruik ik op haar gezichtje voor me naar buiten gaan om het te beschermen tegen de koude lucht en deze is ok niet schraal. verder gebruik ik voor der beentjes nu vaseline die zijn heel erg schraal
Weer en wind balsem van Weleda! Ik heb het ook gebruikt toen Aerin verschrikkelijke berg had en dat hielp echt super goed! Vaseline en Purol zijn gemaakt van ruwe aardolie (dat waar je je auto mee tankt) en dat weiger ik op mijn kindje of op wat dan ook te smeren.
Koen heeft ook wel eens schrale wangetjes en ik gebruik gewoon de simpelste gewone vaseline. Houd het vet en helpt prima!
Hoi, ik heb er net Bepanthen zalf opgesmeerd maar haar wangetjes glimmen nu zo. En 1 wangetje is nu hartstikke rood, net alsof je het nu veel beter ziet.