Ik heb laatst nog een pakket met 50 Mijn Geheim's gekocht op marktplaats, uit 2009 en 2010.. Ik was door mn oude pakket heen, en nu kan ik weer even vooruit.. Heeeeerlijk!
let er wel op dat ze ook werkelijk stoppen en niet automatisch wordt verlengt tot een jaarabbo, soms is het bij GEEN AFMELDING automatisch verlenging. misschien handig om nog even na te kijken. donald duck sinds ehh 2 jaar een abbo, wordt standaard op de wc gelezen hihi daar lees ik vaak de tina, de fancy mijn geheim etc etc, dol op andermans verhalen
Ik heb een abbo op 'mijn geheim'. Zelf vind ik bijna alle bladen wel leuk! En zit er ook wel sterk over na te denken om zo'n leesmap te nemen.. Maar hoor er verschillende meningen over. Sommige zeggen dat ze soms zulke smerige schriften hebben! Wie nog meer ervaring? Ben wel benieuwd eigenlijk haha.
Geen idee, blijkbaar liep het niet meer zo lekker.. Ik vond het een topblad met een topforum! Mis het forum nog het meest.. Tijdschrift was ook wel leuk hoor.. heb er wel paar keer in gestaan..
Ik lees van alles Mijn geheim haal ik elke week, Intiem haal ik eens in de zoveel tijd, En de viva en flair enz lees ik alleen als het me aanspreekt! Ook lees ik wel eens de favoriet boekjes( Lidy vd Poel, Kraamkliniek, Mama) erg leuk als ik niets te doen heb!
mijn geheim, intiem, Mama bladen, kinderen bladen... en mode bladen voor je interieur.... oh en kookbladen/boekjes....
ik ben lid van de mijn geheim, dus deze krijg ik wekelijks. mijn schoonzusje haalt de intiem en mijn andere schoonzus haalt de specials. en deze rouleren dan weer bij ons