Viva, flair, grazia, mijn geheim...en allerlei mamablaadjes. Ik werk bij de bruna dus ik kan alles lezen als ik wil, erg fijn!!
Ik heb een abbo op Viva, had ook Grazia, maar werd me te duur, twee abbo's! Veder vind ik de DD ook leuk. Liefs,
Psychologie magazine (abb) en Flow (af en toe los) En ik krijg elke week de Libelle van mijn schoonmoeder
Libelle,Margriet,Viva,flair,gezondNu,santé en alle interieur bladen. Ik ben nogal tijdschriftverslaafd.
Wat kost een abbo op psychologie magazine? Ik lees die altijd op mn werk,maar dat zijn oude. Nu ligt er bijv 1 van dec hahaha
Ik heb een abonnement op LINDA en de VIVA Mama. Verder krijg ik de Wij jonge ouders gratis. En ik werk ook nog eens in een Bruna winkel dus ik kan alle tijdschriften lezen die er zijn
Ik lees nu allerlei mama/zwanger blaadjes, Wij jonge ouders, ouders van nu, enz. Ik had ook een abbo op de Yes, maar die is gestopt inderdaad. Echt jammer, dat vond ik 1 van de weinige bladen die ik helemaal leuk vond om te lezen. Maarja. Verder koop ik wel eens bladen los.
Ik koop landleven, ariadne at home. We hadden een abbo op de DD en tuin & co, maar die lazen we niet meer
Ja ik ook..ik heb een abbo Yoga koop ik af en toe En ik ga straks voor een kunstblad ( welke weet ik nog niet)
Geen idee, had toen zo'n actie met gratis agenda 2013. Abonnementen - Psychologie Magazine Nou vind ik oude nummers van informatieve tijdschriften niet zo heel erg.
Nee ik ook niet hoor! Ik lees alles met veel plezier Maar gewoon up to date lijkt me fijn. Ik ga eens kijken op de site dank je.
Ik heb een abbo op Columbus Magazine, een reisblad. Los koop ik soms de Ouders van Nu, Fabulous Mama, Flair, Viva Mama, Nat. Geographic Traveller.Verder lees ik altijd de blaadjes die je bij lidmaatschappen krijgt: ANWB Kampioen, Eigen Huis Magazine, Bloedverwant, Reizen.
Viva en Flair. Maar alleen als ik ze via via krijg want vind die dingen zo belachelijk duur voor iets wat je in een uurtje uit hebt.