tegenwoordig helemaal niks meer. geen tijd en ook zonde van mn centen. een flutblaadje kost zo 3 euro.
Ik lees van alles, ga naar de bibliotheek. Zijn dan niet de nieuwste tijdschriften, maar wel gratis. En zo kan ik af en toe wat nieuws uitproberen.
Ik heb viva mama en mijn man heeft Sprout (lees ik ook altijd). Cosmo heb ik vorig jaar opgezegd, paste niet meer echt bij me. Ik wist trouwens niet dat Yes gestopt is. Dat las ik vroeger ook wel vaak inderdaad. Ik heb wel een aanbieding voor het abo, want idd het is te duur om naar veel reclame te kijken
Haha de gratis: ik dacht al daar wil ik meer van weten! Vind tijdschriften altijd zo duur... Ik koop weleens de happinez of de flow. Linda vind ik ook een leuk blad maar die neem ik weleens mee bij de bieb evenals yoga magazine of psychologie-magazine.
Dat is inderdaad ook een mooi blad! De Kampioen en De Consumentengids zijn ook altijd wel leuk om door te bladeren Was ook nog vergeten dat ik een abonnement heb op Het Onderwijsblad, omdat ik lid ben van de AOB. Ook wel een geinig vakblad.
Is verschillend. Lees vaak mijn geheim, intens, glamour, nathional geographic en soms ook mama bladen. En bladen die een lidmaatschap zitten.
Ben lid van de panorama, is eigenlijk een mannenblad maar ik vind het een goed blad betreft misdaad. Daarnaast vind ik het soms heerlijk om de story en prive te lezen, eens in de zoveel tijd.
Ik lees de Viva, Flair, ouders van nu, Kinderen, 100% nl, Vriendin, Grazia De weekbladen koop ik niet elke week. De ene week koop ik er 2 en de week wrop geen. Ligt eraan. Krijg vaak ook wel bladen. De maandbladen koop ik vaak wel.