Wanneer is privé nog privé?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Jeetje, zeg :D

Ik vraag dit omdat een vriendin van me volop en tot in het detail alles verteld over haar sexleven, de relatie met haar man, elke keer als ze ruzie hebben verteld ze me tot in het detail waar het over gaat.

Ik daarentegen vertel haar uiteraard niks wat al te privé is. Zo ga ik ook niet uitgebreid over mijn sexleven enzo vertellen.
    Ik schrik ervan wat er me allemaal verteld, gewoon omdat het mijn zaken gewoon niet zijn, maarja :D

Nu is mijn vraag aan jullie, in hoeverre vertellen jullie dingen aan boezemvrienden en familie?
    Ookal is je band zo hecht, je vertelt toch niet alles? Of toch?;)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik vertel vrij veel..En met vriendinnen al helemaal over ruzies.
    Moet het toch ergens van me af praten als vriendlief weer eens zo'n hard hoofd heeft ;)

Over mn seksleven praat ik ook makkelijk hoor.
    Vind het de normaalste zaak van de wereld, iedereen doet het!
    Ga ook rustig naar van die party's, lach me een breuk op zulke avonden!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vertel mijn beste vriendinnen werkelijk alles, we delen lief en leed samen en heb dus ook geen geheimen.
    Vind het heerlijk dat ik zo open en bloot met hun over alles kan praten zonder schaamte.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik bespreek mijn sexleven niet. Althans, geen details over posities ofzo. Ik zie het mezelf ook nog niet zeggen: "We hebben vanmiddag toch lekker..." :D

Verder is niet één onderwerp taboe bij mijn beste vriendin: ruzietjes of baaldagen met m'n man, het moeizame proces van zwanger worden, problemen op m'n werk etc.

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vertel niemand iets over mijn seksleven.
    Mijn collega's hebben vaak de grootste lol met allerlei sekspraatjes en ik loop altijd weg of begin over iets anders...Ik hou er niet zo van. Ik hoef niet persee te weten in welk gaatje wat precies heeft gezeten:$

Over ruzie's vertel ik wel aan vriendinnen,je wil het toch even kwijt of in ieder geval bevestiging dat JIJ gelijk hebt:D

6. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik vertel álles aan mn échte vriendinnen (2:D) en zij aan mij.
    Denk zelfs dat er eentje meer van me weet dan mn partner!;)

7. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Ik vertel mijn beste vriendinnen ook altijd alles, zeker betreffende ruzies en andersom gebeurd dat ook, je moet het toch ff kwijt.
    Als t over sex gaat ben ik ook niet gesloten en praat er vrolijk over mee.

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Over sex praat ik nauwelijks, alleen soms een beetje als mijn beste vriendin weer allerlei twijfels enz heeft en dus het eea aan mij vraagt om te checken hoe (ab)normaal ze is. Verder gaat het niemand iets aan.
    Ruzie hebben lief en ik nog nooit gehad, dus daar praat ik ook niet over :p Toen ik nog met m'n ex was en de borden zo nu en dan door de kamer vlogen praatte ik daar wel over met mijn beste vriendin, maar ook niet tot in de allerkleinste details, hoor. Gewoon een globale omschrijving, alleen maar om te horen dat IK gelijk had :D

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vertel niet veel over mijn relatie.
    Hooguit kleine irritaties, maar niet over echte ruzies en al helemaal geen intieme details.
    Aan niemand in persoon iig, soms nog wel in ons msn groepje.

Ik hou er niet van om mijn vuile was buiten te hangen, gaat niemand wat aan toch!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Met mijn 2 beste vriendinnen deel ik ALLES

11. Writer

Writer Niet meer actief

hier ook niet veel over sex , behalve een beste vriendin ,met haar kan ik over alles praten ,ze praat ook over haar sexleven , niks gek voor mij
    maar met andere vriendinnen , nee dat vind ik toch ongemakkelijk hoor
    hier laatste buurf ,die niet zo lang ken, begon over haar sex leven te vertellen ,tja daar sta ik ook niet echt op te wachten ;)

ruzie enzo ook met mij goeie vriendinnen ,heb 3 mensen waar ik over dat soort dingen makkelijk kan praten ,maar verder niet zo , ik merk wel dat buren hier graag alles willen weten ,dat vind ik toch niet zo fijn hoor ,dan krijg je weer geroddel enzo bah nee , dat hou ik dan liever voor mij of mij beste vriendin .

12. Ik zat hier juist laatst nog over na te denken..

'Vroeger' was ik heel erg open over seks en dergelijke, vertelde alles tegen iedereen. Sinds ik samen met mijn vriend ben (wat overigens ook m'n eerste relatie is sinds ik m'n zoontje heb) denk ik er heel anders over. Ik vind nu dat het iets voor ons 2 is, en niet voor iemand anders. Waarschijnlijk ben ik na de geboorte van m'n zoontje gewoon een stuk volwassener geworden (Niet dat ik jullie nu als onvolwassen neerzet hoor! Als jullie je er prettig bij voelen moeten jullie er lekker over praten!) en kijk ik anders tegen dingen aan..

Ik praat er in ieder geval met niemand over, en heb daar ook geen behoefte aan :)
    Het is iets wat van ons samen is, en daardoor blijft het voor mij iets heel speciaals (Oh god, wat klinkt dit klef zo ;))

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vertel mijn beste vriendin alles, behalve niks over de financien maar daar heeft niemand iets mee te maken.

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn beste vriendinnen weten alles van mij en ik hun! Ik heb wel ooit een wat terughoudener vriendin gehad, maar ik vertelde haar dan ook niet alles, omdat ik idd al dacht dat ze daar geen behoefte aan had!

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Heb 3 vriendinnen met wie ik alles deel , familie ook , ik ben een open boek :D:D Ben ook niet preuts aangelegd en praat makkelijk over sex en zo ...

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Het enigste waar ik alles mee deel is mijn partner. Vriendinnen vertel ik ook wel veel, maar niets over seksleven eigenlijk. Dat is gewoon iets tussen mijn vriend en mij.

17. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik vertel best veel aan mijn vriendinnen, maar echte details over sex enzo hou ik lekker voor mezelf!! Ook sommige gesprekken die we hebben over onze gevoelens / emoties etc is ook echt iets van ons samen.
    Maar als we ruzie hebben (of nou ja, meningsverschillen) dan bespreek ik dat vaak wel, maar dat is inderdaad om te horen dat ik gelijk heb, hahahahaha!!!!

18. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    #18 Agatha, 6 apr 2010
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
    Misschien ben ik preuts, maar mijn sexleven gaat niemand wat aan. En ik zit er ook niet op te wachten om over de details van dat van anderen te horen.
    Ruzies vind ik wat anders, kan prettig zijn even je hart te luchten. En soms helpt het er over te praten om zo dingen beter op een rijtje te krijgen. Of helpt het relativeren. En prettig om dat met elkaar te kunnen bespreken. De vriendin waar ik dat altijd mee besprak had een vriend die de tegenpool was van die van mij, zij hadden tegenovergestelde ruzies. Heerlijk om daar even over te kunnen hebben.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb 1 vriendin die ik al bijna 8 jaar ken en ik vertel haar echt veel. Niet alles, maar wel veel.
    Soms heb ik bonje en wil ik even spuien of andersom.
    Nooit ergens met iemand anders dan je partner of man over praten vind ik wel raar eigenlijk. Ik wil ook wel eens een andere mening horen dan die van hem.
    En bepaalde dingen over seks bespreek ik ook met haar maar dan gewoon globaal, maar dat gebeurt niet zo vaak.

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

met mijn allerbeste vriendinnen deel ik zo ongeveer alles, met mijn man ook eigenlijk! (behalve de echte meidendingen;))

Deel Deze Pagina