Ik wil in de toekomst graag gastouder worden, maar nu zoek ik op google naar cursus kinder ehbo oranje kruis (want dat is verplicht als je gastouder wilt worden) bij mij in de buurt (bovenkarspel) maar ik kan gewoonweg niks vinden.. ligt t nu aan mij? Wie kan me helpen? 8)
Zoek naar EHBO-cursus Deze heb je vast al gevonden zeker? Misschien wat plaatsen in de buurt invullen om te kijken of ze daar wat hebben? Bij de plaats die je noemde vind hij idd niks, maar ik weet niet wat er allemaal in de buurt ligt haha! Succes in ieder geval! Liefs!
mijn collega heeft als bijbaantje het er ook bij.. maar wat ik van haar begreep ging dat allemaal via het gastouderbureau.. zou je daar eens moeten informeren. xxxx nukie
Je kan via Geweldige Ouders een online cucses doen..als je het online hebt gehaald krijg je een praktijk toets in jou buurt en als dat goed is heb je je diploma,ik ben er nu ook mee bezig,dus vragen??kan je me een pm sturen Succes
Geven ze geen EHBO bij jouw gastouderbureau? Toen ik mijn in schreef bij zowiezo en BB ( ik woon in Hoorn) kon ik een gratis EHBO volgen