Mijn dochter heeft van buurmeisje een Fur Real aap gekregen. Super leuk maar hij is wel vies en ruikt niet zo lekker Hoe was je zoiets? Kan natuurlijk niet in de wasmachine want werkt op batterijen. Iemand nog een tip? Mijn dochter wilt hem graag houden
Kan de batterijhouder eruit? Dan kan je hem op lage temperatuur meewassen in de machine. Mijn zoontje heeft een schaapje met muziekje in en dat gedeelte kan eruit. De knuffel kan op 30 graden in de machine. Hij heeft ook een koe van vtech en dat zit allemaal aan elkaar vast dus die kan niet in de machine. Heb gehad dat hij een doorgelekte poepluier had en natuurlijk net die koe helemaal onder. Die heb ik schoongekregen door met billendoekjes het ergste weg te halen en dan met een sponsje te schrobben (sopje gebruikt maar sponsje niet te nat maken). Misschien febreze ofzo voor de geur?
ja of een washand pakken en een sopje maken van Biotex ofzo. daarmee hem gewoon beetje insoppen en daarna met schoon water plus washand beetje naspoelen, paar keer desnoods.
Inderdaad wat tina zegt. ik zou de batterijhouder in een plastic zakje doen en zo dicht mogelijk knopen. Dan met een washandje en wasverzachter (Biotex ruikt niet zo lekker voor knuffels vind ik) de aap voorzichtig insoppen.