Onze zoon is bijna jarig. We willen graag een set van toettoet geven. Alleen welke set ia leuk om mee te beginnen? Zat zelf te denken aan de garage of de parkeertoren. Hij heeft 1 auto van toet toet verder niks. Graag jullie advies.
Ik zou voor de parkeertoren gaan! Onze dochter kreeg het vliegveld voor haar eerste verjaardag. Ze vind de helling ("glijbaan") die erbij zit het leukst. Dus ik denk dat ze de parkeertoren nog leuker had gevonden! Verder vind ze het superleuk om de rijbanen in elkaar te klikken. Een uitbreidingset van wegdelen staat dus nog steeds op haar verlanglijstje!
Hier had hij er rond zijn eerste verjaardag nog geen oog voor. Toen heb ik de parkeergarage gekocht en een stuk of vier autootjes. Hij begon er pas een half jaar later mondjesmaat mee te spelen. Ondertussen is hij helemaal gek op autootjes geworden en rijdt hij het huis het liefst door met politie- en brandweerauto's, met daarbij behorende pliesiemannen en brandweermannen. En daarbij hard roepend: TAAAATUUUUTAAAATUUUUTAAAATUUU *herhaal keer honderd* Hij vond de kleine grote helden speelset veel leuker; en die is vanaf 3 jaar ofzo. Maar dat is al dik een jaar hier zijn grote favoriet! Elke dag, zo'n tig keer per dag, speelt hij ermee en o wee als hij dan mee naar de winkel moet of moet eten of naar bed, etc. Tranen met tuiten als hij zijn tatuu even moet laten staan.
Mijn zoontje heeft met 1 jaar de parkeertoren en de garage gekregen. Maar heel eerlijk vind ik met 1 jaar te jong. Hij snapte het nog niet en pas met 1,5 jaar begon hij ermee te spelen. Maar nu nog speelt hij er niet zoveel mee. Toch vind ik de garage leuker.
Mijn zoontje heeft voor zijn eerste verjaardag de auto ambulance gehad. Hij speelt er vanaf het begin al erg veel mee. Met sinterklaas heeft hij ook de garage gekregen maar hij vind het vooral leuk om erop te klimmen. Is wel erg stevig moet ik zeggen.
De garage! Die zie ik zelf echt als basis. En dan een paar autootjes erbij. Mijn zoontje speelde er met 1 jaar nog niet echt mee hoor. Maar nu met 15 mnd wel. Dat wil zeggen, hij laat de auto's van de baan roetsjen, gooit auto's in de lift en drukt op de knoppen voor de muziekjes. Wegen bouwen gaat nog niet echt, de oudste kan dat wel en hij breekt het dan weer af, erg leuk Hij heeft ook de treinset en die vindt hij nu ook geweldig. Tineke Trein kan ook vanzelf rijden namelijk dus dat is wel grappig. Die drukt hij steeds onder de tunnel door.
Ik wilde ook de garage kopen voor mijn zoontje toen hij 1 werd. Heb uiteindelijk in de winkel de ballen schiet olifant van vtech gekocht. Wat ben ik hier blij mee geweest. Hij brulde en gierde van het lachen en als een kleine tijger achter de balletjes aan om ze er weer netjes terug in te stoppen. Auto garages doet hij nu pas iets mee. Hij is nu anderhalf.
Als ik het zo lees is hij eigenlijk nog te klein. Maar vanaf 1.5 gaan ze het leuker vinden en beter begrijpen. Alleen met 1.5 krijgt hij van mij niet ineens een toet toet set zonder reden. Alleen met verjaardag en sinterklaas worden hier zulke kadootjes gegeven. De ballen schieter van vtech hebben we al. Ik koop gewoon toet toet en hij wordt hopelijk vanzelf ouder om er mee te spelen.
Ik merkte met 1 jaar ook nog niet echt veel interesse er voor. Nu speelt hij er intensief mee en is 20 maanden