Hoi mede moeders, Mijn dochter 1,5 heeft voor mijn gevoel een erg lage weerstand en pikt echt ieder virus op. Nu heeft zij erg gevoelige oren en longen dus zij heeft vaak als gevolg van een verkoudheid oorontsteking of longontsteking en als gevolg daarvan moet ze dan weer aan de antibiotica. Sinds Augustus afgelopen jaar is zij eigenlijk met tussenpozen van een 1 a 2 weken constant ziek geweest. Ik word er moedeloos van! Nu las ik op internet verhalen over sambucol kids. Iemand ervaring of andere tips om de weerstand op de schroeven? Groetjes een bezorgde mama van een kindje die doodop is
Hoi, Hier hetzelfde verhaal, zoontje van 13 maanden ook aan de lopende band ziek. Nu ws weer longontsteking. Heb sinds 3 dagen sambucol op aanraden van de da. Het zou het immuunsysteem sterker moeten maken. Ik ga ook starten met probiotica, antibiotica maakt ook de goede darmbacteriën kapot. Dus hoop dat dit alles hem beetje ondersteund. Maar of het al helpt kan ik nog niks van zeggen. Moedeloos wordt je ervan he? Sterktea