Speeltip voor kindjes 9 maanden tot 6/7 jaar!

Discussie in 'Spelen' gestart door MamavanLoker, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLoker

    MamavanLoker Actief lid

    12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Ik heb voor mijn dochter een zand en watertafel gemaakt. Tafel was gratis af te halen via Marktplaats, de plastic bakken waren 2,49 bij de Action en het zeil was bij elkaar 4,50. Goedkoop dus!
    Je hebt enkel een decoupeerzaag, schuurpapier en ducttape nodig :)
    Loker (nickname) vindt het nu al leuk maar ook haar neefjes en nichtje van 1,5 jaar, 4 jaar en 6 jaar vliegen altijd meteen op het tafeltje af :)
    De ene bak heb ik nu gevuld met geurige rijst, de andere met water. Maar je kunt ook denken aan zand, kinetic aandacht, macaroni, scheerschuim, kralen o.i.d.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Babbona

    Babbona Actief lid

    20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Wat cool zeg!! Ziet er echt super leuk uit :D

    Maar eet ze dat spul uit die ene bak niet op??:D Hier wordt alles in de mond gestoken en alles klein genoeg wil ze op eten!
     
  3. MamavanLoker

    MamavanLoker Actief lid

    12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor het compliment!
    Het valt mee met opeten, ze wilt er vooral mee friemelen. En af en toe verdwijnt er idd een rijstkorrel in haar mond, daarom heb ik er nu rijst in zitten en geen zand, hihi.
     
  4. Babbona

    Babbona Actief lid

    20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Ah ok, ja dan is het bij rijst niet zo erg ja ;) Iig leuk vb dat je met weing geld iets leuks kan maken.
     
  5. BeertjeS

    BeertjeS Actief lid

    2 aug 2012
    286
    0
    0
    Wat een leuk idee zeg! Brengt me op een idee hier :) Rijst, heerlijk om met de handen in te zitten. Macaroni en mais heb ik ook al eens gezien. Zand is ook leuk. En als je echt speelzand neemt mag dat gewoon in het mondje verdwijnen. Laatst zag ik iemand die er scheerschuim in gedaan had. Ook erg leuk om in te friemelen. Dag daarna was alles opgelost, dus zoiets is tijdelijk leuk.
     
  6. Storm

    Storm Niet meer actief

    Super, wat een idee!! Misschien ook maar eens aan het knutselen.
     
  7. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mijn complimenten, wat ziet dat er superleuk uit!
     
  8. Mamsvan

    Mamsvan Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.110
    0
    0
    Zuid Holland
    heel leuk idee, maar scheerschuim, nou nee, als ze dat in hun mond krijgen, jakkes
     

Deel Deze Pagina