Op aanraden van het cb gebruiken we sinds vrijdag 1 schepje Nutriton door de flesvoeding van onze dochter (4 wk), omdat ze enorm veel spuugde en ook veel te snel en gulzig dronk. In combinatie met Infacol lijkt dat goed te werken, ze doet nu zeker een kwartier over een fles van 90/100 cc. We hebben al meerdere flessen geprobeerd maar de Tommee Tippee fles lijkt het best te werken. Alleen hebben we nu het probleem dat ze het laatste beetje er niet uit krijgt met de speen die daarop zit, het is natuurlijk te dik. Is er voor deze fles een andere speen te krijgen die meer geschikt is voor dikke voeding, maar die nog steeds niet al te snel gaat? En waar kun je die kopen? Dit flesje heb ik nl. niet zelf gekocht, het zat in zo'n gratis doos.
Ik gebruik de tommee tippee zelf niet maar een vriendin van mij wel. Je zou de 3 mnd+ speen kunnen proberen of de variflow is geloof ik een soort 3 standen speen, deze gebruikt zij zelf voor de dikkere voeding en gaat daar prima. Tommee tippee is te koop bij de prenatal warenhuizen (dus niet de kleinere winkels) en bij bol.com die verkoopt het gehele assortiment.