Bij Center Parcs mag je 4 gratis toppings uitkiezen. Welke toppings (voornamelijk activiteiten) zijn leuk en welke raden jullie vooral af? Verder zijn er nog een aantal andere activiteiten, niet als topping verkrijgbaar, maar waar je gewoon voor moet betalen. Welke zijn volgens jullie echt de prijs waard en welke niet? Ook speciale services, zoals een boodschappenpakket enzo... zijn die de prijs waard? Bedankt!
Ik heb van de week ook weer een midweekje Center parcs geboekt en alleen gekozen voor het avond eten, 3 dagen inclusief. (ong. 60 euro per persoon). Dit hebben we al een keer eerder gedaan en is toen goed bevallen.
Toppings waren bij ons bowlen, zonnebank, fiets huur, kinder cd en wat activiteiten voor de kids.. Kon er ook voor gaan baby zwemmen maar dat was wel erg vroeg vond ik haha.. Ik denk dat dat per park ook nog wel kan verschillen maar weet het niet zeker.. Wij hebben ze niet gebruikt, konden er niets mee met onze zoon van toen 11 maanden..
Boodschappenpakket zou ik niet doen. Wat wel misschien handig is, is om zelf via de website je boodschappen te bestellen. Dan staat alles in je huisje als je aankomt en betaal je alleen bezorgkosten. Dan bestel je nl. wat je werkelijk wilt hebben en zo;n boodschappenpakket heeft soms dingen die je niet gebruikt. Wat Toppings betreft....hier was de kleine huifkar in de vakantie een erg grote hit. Het is zo;n soort bolderkar, maar dan dus dicht en we konden het voor 1 Topping een weekend of midweek houden! Mijn meiden (5 en bijna 3) waren er dol op en je kan er vanalles in meenemen. Ook leuk: de Kiddies-programma;s voor je oudste....samen knutselen/koken! Je kan ook bowlen of midgetgolfen ervan en voor 2 Toppings kan je ook nog de CD meenemen van de kidnerdisco. Keuze genoeg! Veel plezier!